TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
21-8-2010
|
8-8-2010 13:37:58
Hoi,
ik heb mijn trouwschoenen gekocht waar ik mijn trouwkleed gekocht heb, om zeker te zijn van de kleur zodat mijn schoenene r mooi bij passen.
Ik heb er € 149 voor betaald, zijn wel volledig leren schoenen, in begin deden ze een beetje pijn maar ze zijn al goed ingelopen en ze zitten super goed!
Veel succes !
|
|
Kim
27-8-2010
|
8-8-2010 17:27:03
Ik heb de mijne bij Tsjari gekocht en ze kosten ook ongeveer € 150. Ze zijn daar supervriendelijk en er is best wel veel keuze.
Mijn schoenen moesten besteld worden. Ze hebben ze dan gratis naar mij opgestuurd in een mooie cadeauverpakking.
Een tip: Breng zeker een stofje van je kleed mee!
|
|
Jolien
6-8-2011
|
8-8-2010 17:37:33
@Kim: de vrouw van de bruidswinkel stuurt me nog een stukje stof op. Eerst wachten daarop dus :)
|
|
hilde
10-12-2010
|
8-8-2010 18:39:44
Aangezien ik een wijnrode jurk heb, heb ik voor zwarte schoenen gekozen. Heb ik in een goede schoenwinkel gekocht. Ik heb 110 € betaald. Merk Brako. Ik heb er vooral op gelet dat ze een hele dag gemakkelijk gaan zitten, dus in mijn geval geen scherpe punt en geen te hoge hak.
|
|
Ln
28-8-2010
|
9-8-2010 9:57:00
Hoi,
ik heb in een 'gewone' schoenwinkel mijn schoenen gekocht,
het zijn witte pumps, ze passen perfect bij mijn kleed,
zijn nog (af)draagbaar nadien en ze kwamen voor een zeer vriendelijk prijsje.
Uiteindelijk: van hoeveel bruiden weet jij nog welke schoenen ze droegen?
Hetgeen ik mij gewoonlijk herinner zijn de 'makkelijke' slippers die ze na een tijdje aanschieten om de avond door te komen,
zoals op een eerder dansfeest: daar had de bruid van 'allstars' aangedaan naar het einde van de avond, en als ze het niet komen tonen was door haar rok op de heffen had niemand het geweten...
't is wat je er zelf mee wil doen, maar je hoeft niet schoenen uit de bruidswinkel te nemen om ze bij je kleed te laten passen.
Een vriendin had vorig jaar hele mooie, elegante witte schoenen van esprit gevonden voor onder haar trouwkleed die superzalig zaten en ze was amper 60 euro kwijt...
|
|
Jolien
6-8-2011
|
9-8-2010 10:24:47
Mijn kleed is echter niet zuiver wit, en ik zou er niet graag een wittere schoen onder dragen, dat zou helemaal niet mooi zijn. De kleur die ik zoek, vrees ik niet te vinden in een 'gewone' schoenenwinkel. Komt daarbij dat onder mijn kleed mijn schoenen zeker wel zichtbaar zullen zijn. Ik heb geen 5 rokken om ze onder weg te stoppen :)
|
|
kelly
24-6-2011
|
9-8-2010 14:04:57
Wel dan heb je de keuze tussen die schoenen die ze speciaal laten kleuren. Ik heb al gemerkt dat hierbij voor en nadelen zijn. Geloof dat die schoenen dan ook rond de 150 euro zijn. Die winkels maken hun schoenen niet zelf , alles komt via een groothandel hé. En sommige "gewone" schoenwinkels die gaan ook shoppen in die groothandels. Dus je hebt kans dat je aan het winkelen bent bijvoorbeeld in een winkelstraat in brugge , en dat je daar schoenen tegen komt die helemaal jouw ding zijn , die ze ook zouden verkopen in de tsari in breda.
|
|
Laura
22-10-2011
|
9-8-2010 14:31:04
Hoi,
Ik weet niet of het bij de stijl van je kleed past, maar tegenwoordig zijn (fel)gekleurde trouwschoenen ook erg 'in'. Ze zullen waarschijnlijk gemakkelijker te vinden zijn en dus mogelijk ook goedkoper. Als je voor een themakleur gaat, kan je die bovendien dan ook nog in je schoenen laten terugkeren :-).
|
|
anouk
30-7-2011
|
9-8-2010 21:24:48
Hey bruidjes! Ik ben ook aan't twijfelen om eens naar Breda te rijden. Is er echt een groot verschil in keuze met bv Van Loock (is van bij ons wel een pak dichterbij)? Want van prijs is dat ongeveer hetzelfde denk ik.
En kan ik dan niet beter wachten tot in januari met de solden dan? Dan is er ineens de nieuwe zomercollectie. Uiteindelijk moet ik toch pas in maart voor mijn eerste pas. Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|