Terug naar overzicht
Sylvia, Jij bent klant en dus koning! Zet je wensen op papier (contractje) en natuurlijk vroeger/later heeft dit een prijskaartje. Maar jullie weten beiden perfekt waar jullie je aan te houden hebben. Heb je een contractje? Kan dit dan niet aangepast worden? Indien je echt niet tevreden bent of niet tot een compromis komt...ik kan me eventueel nog vrij maken die dag. Maar tracht eerst dit samen te bespreken en op te lossen, zou ik zeggen. Vriendelijke groeten, Yves yves.collin@telenet.be
Beste Sylvia, Indien je twijfels hebt, zou ik uitkijken naar alternatieven. Het gaat immers om de belangrijkste dag in jullie leven. Ik zeg altijd tegen de bruidspaartjes: "Als jullie hier buitenstappen en aanvoelen dat de klik er niet is of nooit zal komen, nemen jullie beter iemand anders" Indien gewenst zou ik de opdracht willen overnemen, zet jullie wensen op een kort mailtje en doe jullie een voorstel, geheel vrijblijvend. Vermeld eventueel jullie budget en ik ben zeker dat ik jullie een alokkelijk aanbod kan doen Normaal ben ik van 's morgens bij het opmaken aanwezig tot 's avonds (zo laat het bruidspaar wenst) en dit alles zit vervat. Er wordt op voorhand een overeenkomst gemaakt, waarin alles staat wat er die dag dient te gebeuren. Neem ook eens een kijke op mijn site www.luconfoto.be (let even aub niet op de prijzen, deze zijn niet meer van toepassing - zijn verlaagd) Zie graag uw reactie tegemoet. Mvgr Ludo Verbist LuConFoto luconfoto@telenet.be
hey ik heb net besloten om die fotograaf ook te nemen voor mijn trouw bij de eerste afspraak was ik heel tevreden, hij heeft ruim de tijd genomen om ons in te lichten op voorhand... hoe is het bij jullie afgelopen want ik neem aan dat je al getrouwd bent ondertussen?