Terug naar overzicht
Dag Peter Vier weken geleden hebben wij contact opgenomen met 'Ter Eeste' via hun site en tot op vandaag hebben we nog steeds geen reactie gekregen... Terwijl we dat van alle andere zalen meteen (ongeveer na 3 dagen) kregen.Wij wisten genoeg en die zaal was al meteen afgeschreven. Over de Cofar: Wij hebben daar in juni al een feest meegemaakt en de bediening was toen zeker in orde. Op 20 augustus zijn wij daar opnieuw van de partij voor het huwelijk van een collega... Dus daarna kan ik je zeker meer vertellen! Groetjes, Els
hei!Wij zijn vorig jaar naar een feest in Ter Eeste geweest en dat was zo schitterend! Het eten, de bediening etc, allemaal dik in orde! zeker een aanrader!Wij hebben hetzelfde probleemgehad als Els, wij mailden hen ook voor ons huwelijksfeest in Ter eeste of domein carlton in marke (dat is ook van hen) en kregen geen mail terug. Wij hebben hen dan op de huwelijksbeurs gezien en hen daarover aangesproken. Zij hebben zich uitgebried verontschuldigd en een dag later konden we al gaan kijken. Wij zullen ons feest nu in Carlton geven (want Ter Eeste was al bezet) en als wij nu mails sturen krijgen we vrij direct antwoord (maar ze hebben liever dat je belt...)maar het eten en de bediening en inkleding en zo, niets anders dan lof!
Het eten in Salons St Germain is ongelooflijk goed!! Naar de andere ben ik nog niet geweest.
Salons Saint-Germain is gekend om zijn goede bediening en uitstekend eten! Je hebt daar ongelofelijk veel keuze. Wij doen ons huwelijksfeest in de Cofar, vooral omdat het daar zo groot is en er veel lichtinval is. Ik heb nog niks dan goede dingen gehoord over de Cofar zijn bediening en eten, dus ik wacht in spanning af :D
Wij zijn enkele weken geleden getrouwd in de Cofar en het was meer dan af ! We wilden dan ook een heel stijlvol, tot in de puntjes verzorgd feest en ik kan enkel maar zeggen dat de Cofar al mijn verwachtingen overtroffen heeft ! Vandaag net terug begonnen op het werk en opnieuw van alle aanwezige collega's gehoord wat een prachtig feest het was en hoe lekker alles wel was :) Ik kan je de Cofar als feestzaal enkel maar aanraden ! Groetjes Annelies
Hallo, wij kozen voor Ter Eeste. Veel positieve kritieken gehoord en prachtige locatie! Vorig jaar naar huwelijksfeest in Saint-Germain, echt in orde maar wij houden niet echt van het klassieke feestzaal gedoe... daarom... Ter Eeste. Ivm reactie: 4 weken geleden was de mevrouw van Ter Eeste in verlof, hoorde ik op hun voicemail... Altijd beter om eens te bellen als je jouw droomtrouwlocatie wilt vinden. succes
wij trouwen in ter eeste volgend jaar en als ik mail krijg ik die dag of de dag erna al antwoord
De gastvrouw van Ter Eeste mailde me reeds de volgende dag terug. Wij trouwen daar en kunnen niet wachten. Lees enkel zeer goede commentaren. Hopelijk maken ze die ook waar :)