Nu Online
Momenteel zijn er 730 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

halsketting

8-8-2010 14:51:21
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar mooie afbeeldingen van een halsketting voor bij een trouwjurk. Ik maak namelijk zelf mijn ketting, maar zou graag wat inspiratie hebben.
Graag iets met parels, zoetwaterparels of zo. Je mag altijd afbeeldingen doorsturen naar lienv@optionexplicit.be of alle tips zijn ook welkom.

Groetjes

Lien
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 704

dana
21-8-2010
 Meld misbruik8-8-2010 19:15:33

mss eens naar boetiek maya gaan in hemiksem

Lien
7-5-2011
 Meld misbruik8-8-2010 19:21:00

Dana, bedankt voor de tip maar ik woon in West-Vlaanderen dus het is een beetje ver e! We hebben nog tijd om uit te kijken e, soms staan er ook mooie in de boekjes van trouwjurken!

Toch bedankt

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik9-8-2010 13:17:58

Dag Lien,

Mag ik vragen welk kleed je juist hebt? en wat je zelf graag ziet van ketting?

ik maak zelf ook vaak kettingen en kan je dus zeker helpen met inspiratie

groetjes
eva

Lien
7-5-2011
 Meld misbruik9-8-2010 13:51:15

Ik heb nog geen kleed, maar ben alvast eens aan het kijken welke ketting ik wil, ik zie graag heel simpele dingen. Niet te veel poespas! Iets met zoetwaterparels vind ik zeer mooi!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...