Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

barbeque

8-8-2010 19:00:18
Hey,

wij zouden graag een minder traditioneel feest hebben en kiezen voor een "tuinfeest" met een barbecque. Het mag een losse sfeer zijn maar het eten moet wel in orde zijn en iets meer dan de gewone worst en hamburger bij wijze van spreke ;)

Wie heeft ervaring met een goede cateraar voor bbq's in regio antwerpen?

Merci!

Marleen
22-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1360

wendy
4-9-2010
 Meld misbruik8-8-2010 20:07:24

bij feetevents hier , die doen traiteur en evenementen ook trouwfeesten enzo anders moet je maar eens op hun website kijken ik denk dat daar ook een folder op staat van de bbq . Die luisteren ook perfect naar wat je wil en hebben overal een oplossing of leuke ideetjes voor . Heb er al paar keer mee gefeest. www.feetevents.be

Marleen
22-10-2011
 Meld misbruik8-8-2010 20:25:30

Ga ik is effe bekijken se, merci!

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik8-8-2010 22:19:53

www.saillart.com staan ineens alle formules en prijzen bij Echt heel goed !!! Heel verzorgd en heel lekker, echt waar, kan je van op aan.

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik8-8-2010 23:31:34

Als het iets verder mag zijn Vleeshal Filip in Waasmunster, zij hebben geen website, maar het eten is in orde en de prijzen heel redelijk. Zij verzorgen ook Brughelmaaltijden en koude en warme buffetten, of iets daar tussen in.

Lisa
18-9-2010
 Meld misbruik9-8-2010 11:29:19

Zeker een aanrader is BJ Party event catering. Ze hebben 'gewone' BBQ formules, maar ook DeLuxe of degustatie BBQ. Superlekker en ook ongelooflijk vriendelijke bediening. Je kan hen via volgende info contacteren: Bert Josten 0496/297130 of bertjosten12@hotmail.com. Ze zijn gevestigd in het Antwerpse!

Alleen nog maar positieve reacties gehoord! Zeker eens gaan horen!

Lisa
18-9-2010
 Meld misbruik9-8-2010 14:06:01

ow, ze hebben ook een website: http://www.entre2cotes.be/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...