Terug naar overzicht
Hoe duur mag de jurk zijn??
Kijk eens op www.clairedefemme.be Hebben kleedjes vanaf interessante prijzen. groetjes
Kijk eens op 2de hands of als je je droomjurk al gezien hebt, via google en dan de naam van je jurk 2de hands intypen. Heb zo de mijne ook gevonden Groetjes en succes
he Evy, mag ik vragen welke maat je hebt? groetjes
Misschien ook eens kijken bij Cachet in Antwerpen. In de buurt van het Sint-Jansplein... Kleedjes vanaf 200 €! Groetjes Sharon
Hallo, Ik heb het 'risico' genomen van mijn kleed te bestellen op ebay bij een chinese verkoper die bruidskledij op maat maakt. Ik vond het een poging waard voor nog geen € 100 :-) Ik denk niet dat ik ergens anders zo een goedkope jurk gevonden zou hebben. Ik heb al mijn maten doorgestuurd en een maand later is het toegekomen. Ben er supertevreden mee! Precies zoals op de foto, het past perfect en kwaliteit van de stof is echt wel heel goed. Ik wil je altijd wel een foto doormailen... Groetjes!Fanny
ik heb mijn droomjurk gevonden op www.aziexport.be,deze mensen maken je bruidsjurk op maat en daar heb kun je kiezen in welke prijsklasse je wil gaan,ikzelf ben heel tevreden en het is piekfijn inorde hoor en je moet niet zo lang wachten,een maand of 2 en je hebt je bruidsjurk,succes in ieder geval,grtjs
misschien eens gaan kijken bij tati marriage? is wel een heel eind rijden maar je hebt er al jurken vanaf 100 euro tot maat 50.http://www.tati.fr/tati-mariage.php is wel in lille, frankrijk.
ik heb maat 50 van broek toch. ik zou graag max 500 euro willen uitgeven aan de jurk xxxx
@Fanny: kun jij mij die foto's eens doorsturen en de link waar je het gekocht hebt? Bedankt!sofiedecocker@belgacom.net
mij mag je de foto's ook doormailen. evy_de_backer@hotmail.com
Ik ben geen passen bij Cachet in antwerpen. Wat een geweldige winkel !!! aan de buitenkant lijkt het niet veel. Maar binnen hebben ze echt voor ieder wat wils. Ik koop mijn kleed zeker daar !!! De prijzen zijn tenminste schappelijk !!!
ja daar ga ik binne kort eens kijken samen met mijn zus