Terug naar overzicht
Awel da vraag ik mij nu ook af! En ik denk dat niemand in staat is om ons terug naar huis te brengen dus tzal nen taxi worden! Ik lees mee!
Wij verblijven in een hotel die nacht, de volgende dag rij ik zelf wel naar huis
Mijn broer (die nooit drinkt) wou ons graag wegbrengen, maar tegen alle verwachtingen heb ik zelf gereden. Ik had echt niets gedronken, geen tijd gehad, en van elk moment willen genieten. Het valt niet mee om te rijden met een trouwkleed, maar toch gelukt ! Het heeft zelfs nog heel wat grappige momenten opgeleverd ;-)
Wij gaan ons eens laten gaan en gaan met de taxi naar huis. Dan hoeven we op niks te letten. Wel zien dat we de huissleutel niet vergeten!!
Wij gaan zien wie de laatsten zijn, die met ons het feest afsluiten. Als daar nog iemand tussen zit die bekwaam is om te rijden, vragen we om ons af te zetten. Iedereen moet toch voorbij ons huis rijden. Als het niet lukt om met iemand mee te rijden, bellen we een taxi. Of we gaan te voet :)
hey, Ik ben zelf naar huis gereden maar ja je mag weten dat ik nooit alcohol drinkt. ( dus ik ben altijd al bob geweest).... groetjes
bij ons bood iemand aan om BOB te zijn, hij bracht ons s'ochtends naar huis, wachte even terwijl we onze douche in sprongen en voerde ons dan naar de luchthaven...
Hier waarschijnlijk de ouders of een chineese vrijwilliger die nog niet teveel op heeft. Anders zal het een taxi worden, maar dat vind ik niet erg. Groetjes
dat gaat een taxi worden denk ik ...
Bij ons zijn het mijn ouders die ons mee naar huis zullen nemen. Die rijden sowieso zelf naar huis, wonen maar een paar 100 meter van ons en hebben toch nog 2 plaatsen over achteraan in de auto. Lekker makkelijk dus.
Ik ga niets drinken,behalve tijdens eten, gewoon omdat ik bang ben dat de alchohol te snel naar mijn hoofd zal stijgen als ik zo een hele dag heb getrampeld en waarschijnlijk heel erg moe zal zijn! Mijn ouders en goede vrienden gaan waarschijnlijk allemaal een taxi nemen... (Hadden dit trouwens al gezegd vanaf het moment dat ze uitgenodigd waren :-) maar goed dat we een forfait van 5 uur hebben :-) )
wij huren een kamertje aan de feestzaal. Dit is praktisch om cadeautjes op te bergen , om eens op te frissen en dan hoef ik niet meer te rijden.hoewel ik het zou kunnen , aangezien ik toch niet echt veel alcohol ga drinken.Ik ben nooit een drinker geweest en altijd BOB op feestjes , dit zal niet anders zijn. Leuk is ook dat er verbonden aan hun hotelkamers een heel welness gedeelte is . We zouden wel eens 2 nachten kunnen boeken , dan kunnen we lekker relaxen. Want de nacht van het feest zal het laat worden , tegen dat we dan in bed zitten... tegen dat we dan wakker zijn moeten we uitchecken . Dus een nachtje extra zou wel fijn zijn :)
Mijn man is zelf naar huis gereden. Je ziet die dag zoveel drank passeren, dat je daar 's avonds echt geen zin meer in hebt!
wij blijven slapen ter plaatse :)
Wij krijgen van onze feestzaal een overnachting aangeboden in hun 'romantisch huisje' in de tuin. Mijn nonkel gaat met onze auto naar de zaal zodat we de dag nadien gemakkelijk met onze eigen auto kunnen terugkeren.
Wij zijn geen grote drinkers en omdat we die dag héél bewust wouden blijven meemaken, was 't helemaal geen moeite om fruitsap/waters te drinken ipv alcohol. Als je echt niet kan laten, kan je altijd op voorhand al regelen idd...