Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Details Details Details

9-8-2010 1:07:54
Hoi dames en heren ;-)

Met nog 66 dagen op de teller komt DE dag dichterbij. Nu zijn al de grote dingen geregeld (zaal, dj, eten en drank, jurk, bruidsmeisjes, fotografe..)
Maar nu zit ik mij dood te piekeren op de details, amai das nog het meeste werk..

Iemand een idee van wat je zeker niet mag vergeten of wat jullie vergeten waren op jullie grote dag en achteraf dan dacht van oei dit of dat?

Alle tips zijn welkom!

Groetjes

sarah
15-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 588

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik9-8-2010 11:02:04

Zeker je gastenboek niet laten liggen in de auto (hebben vrienden van ons gedaan).

Ik zal een paar post-it's voorbereiden met dingen die ik niet mag vergeten.

an
4-9-2010
 Meld misbruik9-8-2010 18:13:10

ik ken het gevoel, de details;....

de tekstjes voor de misviering niet vergeten
snoepjes voor de kids die aaan de kerk staan
...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...