Terug naar overzicht
euhm... Hoe ben je die 20kg afgevallen...? ;-)
ofwel stress of weight watchers zkr . Ik ben er ook 11 kwijt in 4 maanden via weight watchers. Men kleedje kon gelukkig worden aangepast. Nu mag ik wel niet meer vermageren; voel me nu perfect in men vel en tis supermooi men kleedje. schoenen heb ik in de winkel zelf gekocht, wel redelijk duur, maar ben er zeker van dat ik er heel de dag, avond en nacht geen last van zal hebben. Mijn boeket komt van een klein zelfstandig winkeltje echt niet duur 75 euro. Maar van waar ben je? groetjes sharon
Hey Tinneke, Op véél wilskracht! Elke dag 2 liter water minstens drinken,frisdranken mijden,slaatjes eten, véél beweging en vooral ook stress! Heb nogal een lastige familie dermee. Hey Sharon, met weight watchers heb je daarna een jojo effect he. Ik heb dat ook al eens gedaan en toen ik op m'n ideale gewicht was dacht ik oke ze zijn eraf nu wel nog opletten wat ik eet maar voor ik het wist was ik weer 6 kilo bij dus een andere manier gezocht waar ik mezelf goed bij voel en nu blijf ik mooi op m'n gewicht. Ja de schoenen dat is bij mij echt een ramp aangezien ik nooit hakjes draag enzo dus ja zal toch afzien worden vrees ik. Ik ben van zele (oost-vlaanderen). Groetjes Evelien