Nu Online
Momenteel zijn er 491 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

recente ervaringen Hof Van Reyen

9-8-2010 11:42:57
Hoi hoi, hier ben ik weer, nog steeds zoektocht naar een zaal. Het Hof Van Reyen ziet er super uit en ook prijselijk in vergelijking met bijvoorbeeld Hof Van Nazareth. Maar op het forum hier, lees ik enkel negatieve reacties over het Hof Van Reyen, eten dat niet voldoende is, onvriendelijk personeel. Dit is echter allemaal van 2009 of vroeger. Zijn er mensen die recente ervaringen hebben met deze zaal en dit mooie domein? Positief of negatief... We zouden het graag horen :)! Alvast bedankt!

Groetjes
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 4278

freddy

Meld misbruik9-8-2010 12:56:17

Hi Sharon,

Ik was daar reeds 4 x. Dit jaar één keer.Inderdaad prachtige lokatie maar keer op keer onvoldoende eten zowel met tafelbediening als buffet. Ik begrijp niet waarom daar alles zo krap berekend wordt. Bijv. vijf liter extra soep maken enzv. zijn toch de kosten niet.
Spijtig.
Het gratis een-dag gebruik van een auto porsche maakt dit uiteraard niet goed voor je gasten.
Het personeel is vriendelijker aan de eretafel dan elders.
Globaal gezien staat Hof van Nazareth wel een trapje hoger. Maar zoals je zelf schrijft ook inzake prijs.

Veel succes met je zoektocht.

Freddy

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik9-8-2010 15:40:20

Hallo Sharon,

Zoals al in een bericht gestuurd naar jou, wordt het eten idd wel krap berekend en hebben de laatste tafels minder keuze dan de eerste tafels.

Maar ik moet zeggen dat ik dit nog heb meegemaakt in andere feestzalen waar buffetten geserveerd worden dus ik weet niet dat dit alleen hier het geval is.
Ik ben ook al eens ergens geweest waar telkens eten te over was maar waar iedereen niet genoeg had gegeten omdat het gewoonweg niet lekker was dus het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk, je kan mss afspreken dat ze gewoon ook wat meer eten voorzien dan voor jullie feest.
Is er ieder geval lekker en mooie feestzaal en goed onthaal op de feestdag zelf.

Hof Van Nazareth heeft idd meer eten voorradig en de sfeer is iets minder stijf tov de gasten maar voor de rest moet Hof Van Reyen in niets onderdoen hoor!

Groetjes & succes met het zoeken naar de droomlocatie voor jullie

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-8-2010 21:11:54

Het onthaal was bij ons goed, maar je zat vast aan één van hun DJ's of moest hoge huursom betalen voor installatie, wat voor ons nadelig is omdat we dat allemaal gratis konden krijgen.
Ook moet je de grote zaal kiezen om ten volle 'n goed feest te kunnen geven, want in kleinere zaal mocht er (dacht ik te herinneren) geen DJ en die krijgen voor receptie die kasseien binnenkoer. De grote zaal krijgt daarin tegen de mooie tuin. Wel hebben beide zalen 'n aparte parking en kom je niet echt met elkaar in aanraking, fysisch dan. Hoe dat met geluid zit, weet ik niet.

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik10-8-2010 17:05:40

Hey Sharon,

Ik ben onlangs als gast in het Hof van Reyen geweest. We waren uitgenodigd voor een trouwfeest. Het zag er wel sjiek uit, maar eerlijk gezegd heb ik er mijn twijfels over.

En de reden is o.a. dat er te weinig eten was, zoals hierboven reeds gezegd. Wij waren de voorlaatste tafel die naar het buffet kon en bepaalde gerechten waren gewoon al op en werden niet bijgevuld. Als je als bruidskoppel zoveel geld neertelt, vind ik dat niet echt kunnen. Ik vond het erg voor onze pas-getrouwde vrienden, ook al hebben zij er waarschijnlijk niets van gemerkt omdat zij eerst gaan eten natuurlijk .

Ook was de bediening niet echt vriendelijk. Wij hadden gevraagd iets voor te lezen van 3 minuten en zij vonden dat dat te veel was, want het eten moest vooruitgaan (was heel gejaagd).

Enfin, ik heb me er dus wel geamuseerd hoor, maar qua eten en service zou ik het echt niet aanraden.

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik11-8-2010 10:21:05

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor de reacties. Na wat ik hier allemaal gelezen en gehoord heb, gaan we zelfs de zalen niet meer bekijken. We zouden het inderdaad heel zonde vinden als er onvoldoende eten is enzo... Zo'n stress wil je niet op de dag dat je trouwt...
Onvriendelijk, altijd te nipt of te weinig eten... Nee we gaan het er niet op wagen...

Dankjewel
Groetjes
Sharon

Joke
20-8-2016
 Meld misbruik14-10-2015 23:10:29

Zijn er mensen die recentere ervaringen hebben met Hof van Reyen?

Nieje
7-10-2017
 Meld misbruik23-3-2017 10:41:26

Ik zou het ook graag willen weten :( Vind nergens reviews. Ik vind de zaal erg mooi maar het contact met de beheerders alvast een stuk minder. Zelfs onvriendelijk te noemen en alvast erg onpersoonlijk.

Kelly
18-8-2018
 Meld misbruik26-6-2017 15:21:07

Ik ben ook best benieuwd naar recentere verhalen. Afgaande op de verhalen hier is het niet aan te raden. Ik heb hen een week geleden al eens een mailtje gestuurd voor meer info, maar helaas nog niets terug gekregen tot op heden, terwijl de andere feestzalen wel redelijk snel reageerden. Het is misschien al een voorteken....

shauni
10-8-2018
 Meld misbruik30-7-2017 22:11:03

Ik zou ook graag recente ervaringen willen weten.

Kelly
18-8-2018
 Meld misbruik20-1-2018 15:59:18

Wij hebben ondertussen geboekt bij het Hof Van Reyen. Wij zijn uiteindelijk toch gaan kijken en zijn zeer tevreden over de locatie en over het ontvangst. We werken vriendelijke ontvangen en er werd zeker voldoende tijd genomen om ons alles te laten zien en onze vragen te beantwoorden. We hadden na het gesprek en de rondleiding ineens een optie genomen op de brouwers- en de ridderzaal. Ondertussen is deze optie als omgezet naar een definitieve reservatie. Nog steeds verloopt alles naar wens, als we mailen krijgen we steeds redelijk snel en duidelijk antwoord. Ook hebben we een uitnodiging gehad om binnenkort eens te komen proeven, om zo al eens een indruk te komen opdoen van wat we mogen verwachten in augustus. We zijn tot nu toe dus heel tevreden :-)

Steffi
29-6-2019
 Meld misbruik14-6-2018 11:33:00

Heeft er nog iemand recente ervaringen met de Orangerie zaal?
Wij hebben een optie lopen, maar nog andere zalen ter beschikking. Dus zouden deze graag willen vergelijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info