Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

14 augustus 2010 !!!!!!!!!

9-8-2010 17:36:03
Hallo hallo

Amai nog 4 dagen 6 uren 23min ..
Nu is het echt niet lang meer !!!
Hebben jullie al stress bij mij komt het nu wel op deze nacht slecht in slaap gevallen .
Ik moest dit even kwijt

Groetjes

Angelique
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 670

Emily
28-8-2010
 Meld misbruik9-8-2010 19:28:04

Hey Angelique,

ik ben blij dat ik niet alleen ben!
Ik trouw veertien dagen na jou,op 28 augustus en heb al redelijk wat zenuwen...Ik slaap ook minder goed dan normaal en ben de hele dag door aan die dag aan het denken...
Kvraag me soms af of dat wel normaal is... in feite moet er niet veel meer gedaan worden maar toch... zenuwachtig zijn en beetje angst hebben voor wat moet komen ligt een beetje in mijn aard...
Ik denk dat onze stress op de dag zelf gewoon zal verdwijnen,dat dat vooral de periode ervoor het ergste is...

natacha
14-8-2010
 Meld misbruik9-8-2010 19:46:45

hey wij trouwen ook zaterdag en inderdaad sinds gist nacht geraak ik ook ni in slaap heb zelfs deze nacht maar 2 uur geslapen ppff, gewoon ma denken heb ik dit, heb ik dat en dan komt der nog eens bij dat onze fotograaf(een kennis )haar schoonmoeder op sterven ligt en missc zaterdag er ni kan zijn(hoop dat haar schoonma nog ff wacht) is heel egoistis weet het ma toch !! en wij vinden niemand anders en hoop ook dat weer goed blijft want hebben een trike om ons te vervoeren dus hoop van zegen he ,ma da mag normaal onze dag allemaal ni bederven he moeten er toch het beste van maken ;-) wat zeker geen probleem gaat zijn

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik9-8-2010 20:09:06

hih bij ons nog iets langer maar toch af en toe stress.
moest er bij mij nog 4 dagen op staan zou ook volle stress zijn ze.
Zou zeggen goede nachtrust en in en uitademen!
veel succes met de laaste dagjes.
Geniet van jullie grote dag.
groetjes sharon

sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik9-8-2010 22:30:10

whiiiiiiiiiiii ik ben niet alleen vanacht om 5 uur in slaap gevallen en om 6.15 ging de wekker om te werken, ik moet werken tot vrijdag dus hoop dat mijn nachtrust wat betert

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik10-8-2010 9:10:30

Hey,

hier is het niet echt stress, maar eerder kriebels!

Slapen doe ik nog steeds als een roosje. Mijn vriend daarentegen wordt continu wakker 's nachts :-)
Ik denk stiekem dat hij meer kriebels/stress heeft dan ik :-)

Na negen maanden planning mag het nu wel eindelijk komen dus ik kijk er super hard naar uit!!!

Groetjes

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik11-8-2010 13:56:16

slapen doe ik toch ook niet goed meer en als ik dan slaap, droom ik over wat er allemaal kan fout gaan die dag. pfff! ne mens zou uitgerust moeten zijn tegen dan hé...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...