Terug naar overzicht
Van welke regio ben je???
Wij hadden van mijn broer en zijn vriendin voor nieuwjaar een Vivabox 'Ontbijt aan huis' gekregen en hebben dit onlangs uitgeprobeerd. Wij hadden die mand besteld via: http://www.abcontbijtservice.be Deze leveren in Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant en Brussel. Je kan kiezen uit verschillende manden (zie website). Ze waren héél stipt! We hadden gevraagd de mand te leveren om 9u. Zijzelf voorzien 2u 'speling' (je weet maar nooit hoe het verkeer onderweg is), d.w.z. dat ze dan leveren tussen 8u en 10u. Ze waren bij ons om 9u07. Dat noem ik toch nog stipt! Wat ook wel handig is, is dat je via mail kunt bestellen. Je krijgt dan een bevestiging in je mailbox.
Bij ons kun je dat bestellen bij verschillende bakkers in de regio (Breendonk-Willebroek) en ze brengen zelfs aan huis... Misschien eens vragen bij jouw bakker?
Camille ontbijt in Oostkamp. Ik weet niet vanwaar je bent natuurlijk.
Le Pari in de omgeving van Mechelen
Hey, Lunchpakket in brugge De brioche in sint jozef(brugge) ->ik heb daar mijn ontbijt besteld voor de trouw :-) xx
Sylvie, ik ben van Willebroek. Bij welke bakker heb jij dit al eens besteld? Leveren die dan ook broodbeleg en zo meer?