Terug naar overzicht
Hey bruidjes en gommetjes ,
Ik heb rekening gehouden met de commentaren en heb de tekst volledig aangepast.
Dit is het geworden !
Alvast hartstikke bedankt allemaal.
(hopelijk is nu alles in orde )
Een keer moet het begin zijn, of je wilt of niet.
Een keer wil je bereiken wat je in de verte ziet.
Een keer wil je kiezen uit alles om je heen.
Een keer wil je zeggen voor mij is er maar één.
Johni Desaever
&
Kelly Dryepondt
Wij geven elkaar het jawoord op vrijdag 24 juni 2011 om 16u.
in de Stella Maris Kerk te Zeebrugge. We zouden het fijn vinden als je erbij kon zijn.
Nadien ben je van harte uitgenodigd met ons het glas te heffen
op ons huwelijk . Van 18u00. tot 19u30. in zaal “Hof Ter Doest” terdoeststraat 4 te Lissewege.
Graag een seintje vóór 20 mei 2011 of je al dan niet aanwezig zal zijn!
Liefst voor ons geen bloemen of geschenken maar je mag altijd aan een centje denken.
Wat me daarnet niet opviel, maar nu blijkbaar wel... Meestal wordt de vrouw eerst genoemd en dan de man (nadat je getrouwd bent, wisselt dat). Nadien ben je van harte uitgenodigd om met ons het glas te heffen Terdoeststraat met een hoodletter. Groetjes!
*hoofdletter dus! ;-)
Hey Kelly Nog een klein foutje: 18.00u. en 19.30u.Zo moet het toch volgens de BIN-normen. ;-) Groetjes, Els
vind ook de tekst voor je cadeautje zo direct wij hebben "mocht u ons tocg willen verrassen dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen" dan snappen dae mensen ook da je centen wilt,ma is ieder hun mening he groetjes tacha
Wij hadden er niks opgezet van bloemen en planten, we hebben welgeteld 3 planten gekregen en van kindjes kleine, simpele boeketjes en ééntje in Bed & Breakfast waar we logeerden, maar die mag je niet meetellen. Gewoon lans je neus weg laten vallen dat je bang bent van veel bloemen en planten te krijgen, daar je op huwelijksreis vertrekt daarna, dan begrijpen ze die hint echt wel! :) Succes nog, je bent er wel erg vroeg bij, dus gene paniek als er nog wat aangepast moet worden. Uitnodigingen zijn nu wel erg vroeg, dus kan nog veel aanpassen tegen dat het echt naar drukker moet. :)