Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van een perfecte dag!

9-8-2010 19:38:17
Hallo iedereen.
Vorige vrijdag, 06/08/10 was het zover, wij zijn na 10 jaar in het huwelijksbootje gestapt.
Het was een prachtige morgen. Om 6u45 opgestaan, ontbeten. Om 7u30 moest ik bij de sminckster zijn. Mijn, toekomstige, man voert onze dochter naar mijn mama. Om 8u was ik klaar en kwam hij mij terug ophalen samen met onze zoon. Om 8u15 afspraak bij de kapper, daar zijn haar 'gelegd' en dan is hij doorgereden met onze zoon naar zijn ouders om hen klaar te maken.
Om 8u45 kwam mijn papa mij ophalen bij de kapper en zijn we naar mijn ouderlijk huis gereden.
Daar heb ik mijn kleed aangedaan. Mijn mama was hyper-nerveus, ik de kalmte zelve. Nadat ik bijna klaar was heb ik mijn dochter haar kleren aangedaan. Om 9u45 kwam Sammy, onze fotograaf, de laatste details vastleggen. Ondertussen heeft hij ook mooie foto's vastgelegd samen met mijn kleine meid.
Dan even wachten tot mijn vriend kwam aangebeld. Onze chauffeur is hem gaan ophalen bij zijn ouders samen met onze zoon.
Strak in het pak kwamen ze rond 10u20 aan. Ik heb mijn mooi boeket gekregen, mijn schoonma heeft die gemaakt samen met een paar van haar bloemschik-collega's.
Wat foto's in de tuin bij mijn ouders en dan zijn we vertrokken voor onze reportage op verplaatsing.
Foto's: de molen in ons dorp, het park in onze gemeente, de duinen en het strand.
Rond 13u waren we terug bij mijn ouders waar we met zen allen een broodje hebben gegeten.
Om 13u30 belde mijn broer om te zeggen dat zijn broek niet ok was, Om 14u moesten we vertrekken richting gemeentehuis, dus was dit even stressen. Het eerste moment dat ik stress had!
Rond 13u45 kwam hij, samen met vrouw en kind, bij mijn ouders toe en zijn we met zen allen naar het gemeentehuis gereden Er stond een massa volk ons op te wachten, wat ik natuurlijk zeer leuk vond.
Om 14u30 was ons huwelijk. Vermits ik aan de gemeente werk gaf ons dit wel een gezellige sfeer. Er waren veel collega's die even kwamen piepen. Na een kwartier waren we man en vrouw. Bij het buitenkomen kregen we kilo's rijst over ons heen en vele bloemen en gelukwensen. ZALIG!!!!
Dan zijn we richting onze feestzaal gereden. Wat geapperitieft en nog wat familiefoto's genomen. Rond 17u zijn we met onze familie aan tafel gegaan. Om 20u30 kwamen onze avondgasten aan. Receptie. Om 22u30 onze openingsdans en toen is ons feest losgebarsten! Ik heb geen minuut van onze dansvloer geweest. Echt super goeie muziek! Om 3u15 waren de meeste gasten weg en hebben we nog eens onze openingsdans gedaan en hebben we samen met de laasten (mijn lieve collega's en ouders en broers) het feest afgesloten.
We hebben fantastische en ook vindingrijke cadeau's gekregen waar we nog heel lang gaan over kunnen praten.
Langs deze weg wil ik nog eens iedereen bedanken:
Cindy de sminckster, Pascal onze kapper, Sammy de fotograaf, Gilbert de chauffeur die ook een beetje voor ceremoniemeester heeft gefungeerd, Jan Samyn onze dj, feestzaal Groenveld uit Oostende voor het heerlijk feest, onze opvangouders die voor onze kindjes hebben gezorgd en al onze vrienden en familie om er een spetterend feest van te maken!

De mooiste dag van ons leven, naast de geboorte van onze kinderen natuurlijk!

Ann
6-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1923

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-8-2010 19:41:48

Proficiat! Geniet van de wittebroodsweken! Enne, je weet dat je je niet moet inhouden om fotootjes te plaatsen, hé! ;-)

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik9-8-2010 21:47:40

leuk verslagje! en ja naar foto's zijn wij allemaal wel nieuwschierig denk ik :-)

Proficiat en geniet nog de komende weken, maanden en jaren als man en vrouw ;-)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik10-8-2010 10:29:28

Dikke proficiat! En echt leuk al die verslagjes te lezen... Je ziet (leest) dat je ervan genoten hebt! Nog veel geluk en plezier samen :)!

Groetjes
Sharon

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik10-8-2010 15:02:25

Proficiat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info