Terug naar overzicht
Hallo, Ik ken iemand die haar feest daar had en die waren met 150 en dat ging er in. Was ook een heel gezellige trouw en naar het schijnt goed eten. Ik was er zelf niet bij, maar van meer collega's gehoord. Wij gaan maandag zelf ook kijken in het Oppenhof. Groetjes Kim
Hey Kim, We gaan het feest ook geven in het Oppenhof! Ze zitten gewoon heel goed met hun prijs, het eten is er lekker, en de zaal is ook gezellig. Ben er al naar een huwelijk geweest, maar het aantal gasten lag toen een stuk lager dan wij nu hebben en daarom was ik aan het twijfelen of de zaal niet te klein zou zijn. Maar de eigenaar heeft ons al gerust gesteld dat het aantal gasten zeker geen probleem is, we kunnen dan alleen geen ronde tafels gebruiken, maar dat op zich vind ik niet erg. Groetjes Elke
Wij gaan ook naar het Oppenhof :) Hebben telefonisch al besproken, maar moeten nu nog eens een afspraak maken om alles te bespreken. En nu op zoek naar een DJ. Hebben jullie er al een? Groetjes Kim
Hey Kim Wij hebben dj Stefan Lemmens, zijn nummer is 0478/33 80 73. In het Oppenhof kennen ze hem ook, hij draait daar dikwijls op trouwfeesten en met oudejaarsavond ook. We hadden hem een paar weken terug ook op de gouden bruiloft van mijn grootouders en we hadden een beetje schrik dat er weinig mensen waren die zouden dansen. Er heeft de ganse avond volk op de dansvloer gestaan en zowel jong als oud hebben zich goed geamuseerd! Ik kan hem echt aanraden! Groetjes
Dank je wel. Ik had ook al een mail adres van Stefan, maar heb nog niks terug gehoord. Nu kan ik hem ook eens bellen.