Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lettertype

10-8-2010 12:36:25
Ik ben op zoek naar COOPER BLACK van lettertype.
Op de office van mijn werk staat deze er standaard op, maar bij mij thuis (andere versie office) blijkbaar niet.
Kan ik dit bestand ergens terugvinden om zo bij mij thuis op PC te zetten?

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 470

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik10-8-2010 12:59:42

gewoon even googlen naar lettertype downloaden, dan vind je enkele how-to's en ook waar je deze kan downloaden.

zo hebben wij dat ook gedaan voor ons lettertype (is al eventjes geleden, dus weet ik niet meer waar en hoe we dat gedaan hebben)

dj LeBart

Meld misbruik10-8-2010 13:46:11

anders in de windows directory onder fonts ... cooper black vanop je werk op USB stick zetten en op dezelfde plaats thuis installeren

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-8-2010 13:55:17

Dit is zo'n website: http://www.webtoolsnation.be/lettertypes.php Ik zie dat lettertype dat jij bedoelt er niet onmiddellijk tussenstaan, maar misschien vind je wel iets wat er op lijkt.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-8-2010 14:06:11

@ djLebart: mercikes! Heb het gevonden en gemaild naar me thuis. hopelijk lukt het zo!

Reina
28-8-2010
 Meld misbruik10-8-2010 15:27:56

www.1001freefonts.com staan ook heel veel mooie lettertypes
als je mail opent met de font in bijlage kies dan voor opslaan als en sla hem op onder lettertypen of fonts in je configuratiescherm

veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...