Terug naar overzicht
Goed idee mariskaTenslotte zou het spijtig zijn dat we een premie vergeten aan te vragen, 't kost allemaal al genoeg.Via mijn werk (Stadsbestuur) kan ik een premie aanvragan via het RSZPPO (Rijksdienst voor sociale zekerheid)Dit staat er in mijn foldertje daarover:'Wie trouwt, heeft recht op een premie van 100 €. Als zowel man als vrouw begunstigde zijn van GSD krijgen ze elk een premie. Deze tussenkomst wordt na een eenvoudig administratief onderzoek toegekend. Het volstaat om een eenvoudig formulier in te vullen om een aanvraag in te dienen. De aanvragen moeten binnen een redelijke termijn (maximum 18 maanden na de gebeurtenis) ingediend zijn.'Zo, tis niet veel, maar alle beetjes helpen hé. Dat zijn mijn trouwschoenen die al betaald zijn!GroetjesVicky09.09.06
Ik geloof dat je bij de ziekekas ook een premie ontvangt...Ben eigenlijk ook nog niet gaan informeren.Groetjes Cindy24/06/2006
Hallo!Via de gemeente krijgen wij ook 15% bovenop het voorhuwelijkssparen van de mutualiteit. Het aanvraagformulier hiervoor heb ik gevonden op de site van onze gemeente. Ik heb dit spijtig genoeg niet, maar mijn vriend heeft wel recht op die dotatie. Mooi meegenomen, je moet zelf een beetje zoeken, zelf gaan ze het niet komen zeggen sprijtig genoeg!GroetjesElke 25/03/06
Dag Vicky,is het dan zo dat men enkel van de premie van de rijksdienst voor soc zekerheid kan genieten indien men in een stads-, gemeente of provinciebestuur werkt?gr, M
Via de vakbond?? nog nooit van gehoord, wie weet er hier iets meer over?? wil ook wel graag een stukje van mijn lidgeld terugverdienen ;-)... Huwelijkssparen via CM ken ik wel, je hebt er natuurlijk alleen maar recht op als je ook effectief aan sparen hebt gedaan hé... en dat van de gemeente, daar ga ik ook eens achter op zoek!!bedankt voor de tip hé ;-)Els1-4-06, nog 41 dagen dus ;-)
hey mariska,ik werk bij het acv en ik weet dat je daar een premie krijgt, als je 1 jaar aangesloten bent krijg je 25 euro als je 2 jaar of langer aangesloten bent 75 euro, is toch weer een beetje en alle beetjes tellen he.nele20 mei 2006
Mariskaik denk wel dat je aan gemeente, stad of provincie moet werken daarvoor. Het is het RSZ PPO (PPO staat voor publieke en provinciale overheidsinstellingen).Ik weet niet of dit in de privé bestaat.GroetjesVicky09.09.06
HalloJe krijgt alleszins een premie van je werkgever. en dat is het denk 'k.wij hebben toch niet meer gekregen. we dachten dat je wel iets van de mutualiteit zou krijgen, maar dat is naar het schijnt afgeschaft.GroetjesVanessa09/09/05
Hallokes ik ben hier ook al iets wijzer geworden want ik zat ook met de vraag over premies,ik dacht dat de vakbond een premie gaf Hartelijke dank Miranda