TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
10-8-2010 13:50:20
Hallo,
Wij hadden De Praatpaal op ons huwelijk.
Het is leuk, maar achteraf bekeken veel geld voor wat het is, ik zou het niet meer opnieuw doen. Wij hadden ook wel geen grote groep jonge mensen, was sowieso vrij beperkt feest 70 p avondeten. Mss als je met een grote groep jonge leute bent dat het dan wel fijner is :).
Grts
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-8-2010 14:13:21
Als ik zie wat er 'maar' in ons gastenboek is geschreven, dan vrees ik voor wat 'maar' op die babbelbox zou staan. Veel mensen schrijven gewoon 'proficiat' en / of hun namen. Laat staan dat die dan iets gaan zeggen voor een camera... Ik denk dat zoiets succes kan hebben bij jonge mensen, maar niet bij de ouderen...
Dus ik vrees ook dat dit, net zoals Marieke zegt, duur is voor wat het resultaat maar is...
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
10-8-2010 15:02:13
Oei, wij hebben de praatpaal voor ons huwelijk al vastgelegd.
Mijn vriend was daar zo een fan van :)!
Ik hoop dat het bij ons meer succes heeft. Ik moet wel zeggen dat wij veel jongere mensen uitnodigen... mensen die wij kennen van het studentenleven, die dus niet bang zijn om voor de camera te staan en onnozel te doen....
|
|
Eva
10-7-2010
|
10-8-2010 17:15:41
wij zijn ook voor een babbelbox gegaan, maar onze videograaf (kennis) heeft een camera met microfoon geplaatst in een hoekje van de zaal en dan vermeld in onze speech dat men ook een boodschap kon achterlaten in de camera
er zitten naar het schijnt hilarische dingen tussen, maar hebben ze nog niet gezien
het is nog even wachten
|
|
Angelique
14-8-2010
|
10-8-2010 17:57:45
Wij hebben ook een babbelbox besteld met camera en bij ons kost het 100€ we zijn met veel jonge mensen van de voetbal dus ik denk wel dat het zal leuk zijn
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
10-8-2010 18:55:06
Morgen krijgen we onze DVD te zien, spannend, maar is dus reportage van hele dag+babbelbox ( € 435,00) , dan is zo'n praatpaal toch wel erg duur. Ook werden mensen dan persoonlijk uitgenodigd om bericht in te spreken voor deze vorm van babbelbox en ik had 't in speech verwerkt, waardoor ze sneller geneigd zijn om ook echt iets in te spreken, hetzij als groep of individu...
Als je denkt dat mensen dat wel vlotjes doen, of je iemand vindt die hen 'n beetje "pusht" (wel da 't plezant blijft) èn 't nog eens vermeldt/vraagt in 'n speechke waardoor het resulteert... maar voor 'n paar luttele reacties is 't véél weggeworpen geld, en 't is bovendien erg gemakkelijk om dit zelf in elkaar te knutselen met 'n laptop met (ingebouwde) webcam en goed (ingebouwd) microfoontje...
|
|
lindsay
6-8-2011
|
11-8-2010 8:22:53
Dank u allen voor jullie reactie.
Angelique, waar hebben jullie deze babbelbox voor 100€ besteld?
|
|
Joost
|
14-8-2010 21:41:24
Beste Lindsay,
Vooreerst proficiat met jullie trouwplannen!
DE PRAATPAAL is uniek dank zij een heel eenvoudig systeem van 'vraagstelling': een vriend(in) kan af en toe een andere vraag in DE PRAATPAAL schuiven, zodat jullie familie en vrienden telkens opnieuw inspiratie hebben om iets in te spreken. Zo keren ze ook verschillende malen terug om een reactie te geven op de nieuwe vraag.
Sinds enkele maanden hebben we nu ook 'DE PRAATPAAL touch', deze PRAATPAAL met touchscreen is iets budgetvriendelijker. Omdat we met regionale dealers werken, kunnen we de kostprijs beperken. Meestal is deze prijs niet hoger dan 250€ (inclusief btw, transport, plaatsing, ophaling en natuurlijk jullie DVD).
Ivm de lengte en het aantal reacties: dat is uiteraard afhankelijk van hoeveel gasten er op jullie feest zijn en hoe graag ze praten. Gemiddeld duurt een PRAATPAAL DVD tussen de 45minuten en 1uur, maar er zitten ook langere tussen. Dit is dus bijna 1 uur continu lachen met plezante reacties, liedjes, sketches,... van vrienden en famili !!!
(Bij Marieke van enkele reacties hierboven duurde de DVD 32minuten, maar het feest was dan ook iets intiemer).
Surf gerust eens naar www.depraatpaal.be of www.depraatpaaltouch.be voor meer informatie.
Groeten, Joost
www.depraatpaal.be
www.hetfeestviltje.be
www.deflitspaal.be
www.defotocameraadjes.be
|
|
Stefanie
14-11-2009
|
28-8-2010 13:42:47
Hoi Lindsay,
Wij plaatsten ook zo'n babbelbox op onze trouw. Meer info vind je op volgende site: ypcs.be/be-a-star . Ik vind videobeelden alvast toffer dan een schriftelijke boodschap, want hoe later op de avond, hoe sappiger/grappiger de beelden. Echt geestig!
Wij betaalden er 150euro voor, maar kregen alvast een goede service.
Groetjes
Stefanie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|