Terug naar overzicht
hey Annelies , ik heb van iemand een bestandje gekregen waar over de 100 pagina's instaan met teksten en dergelijke. het volgt een hele logische opbouw , alles staat netjes uitgelegd , en dan kan je per stukje kiezen tussen verschillende teksten.Ik ben net klaar met ons misboekje. onze priester wilde die al zo snel mogelijk eens hebben ( hij is blijkbaar een strenge als het op boekjes aankomt ) als je wilt stuur ik die dan ook effe mee. dit is men email adres : kellyenjohni@skynet.be , of messenger : kelly_en_johni@hotmail.be
Hoi, Via Google kan je verschilleden voorbeelden terugvinden. Probeer verschilldende combinaties: misboekje(s) huwelijk, misboekje(s) trouw, voorbeeld misboekje.. en je krijgt verschillende voorbeelden. Blij te horen dat we niet de enige zijn die bezig zijn met de eerste voorbereideingen van het misboekje hoewel 2011 nog niet echt in zicht komt . Groetjes Evelien
Ik kan je een volledig bestand doorsturen. Ik heb dit gekregen op een vormingsavond voor koppels die gingen trouwen... Stuur mij anders een persoonlijk berichtje en ik stuur het naar jouw email... Groeten Astrid
Hey een website waar je zeker eens moet gaan kijken: www.4ingen.be heb ik heel veel materiaal gevonden groetjes