Terug naar overzicht
Dag Bert! Wij trouwen volgend jaar in juni in Sanderling! Wij waren direct verliefd op de zaal :)! We zijn al twee keer geweest en telkens we daar waren kregen we hapjes. Altijd lekker vonden we :)! Nu, ik weet dat Riet (van op het forum hier) begin september haar feest in Sanderling heeft, dus hoop ik van haar een verslagje te lezen op het forum :)!
Dag Bert, Wij trouwen in Sanderling volgend jaar in Mei. We zijn daar al eens gaan eten met Valentijn en ik kan zeggen het was echt super lekker. Heel verzorgd, en meer dan genoeg. Ook de service is heel goed.
hello Wij trouwen in Sanderling volgend jaar in september. Wij waren ook onmiddellijk verliefd op de zaal, ideaal als je met niet teveel gasten zijt! Super romantisch en vriendelijke mensen! We kunnen niet meer wachten.
Hallo, Wij hadden in augustus 2008 ons huwelijksfeest in Kasteel Sanderling. Een topfeest, echt waar. We hebben achteraf ook niks dan positieve kritieken gekregen. Bieke stelde ons bij alles op ons gemak, de bediening was af en het eten was heel lekker. Ook de sfeer zat er goed in. We zouden het zo opnieuw doen. Het enige nadeel was dat het wel een warme dag was, maar op het moment van de receptie was het net aan het regenen, waardoor de receptie binnen was. Maar aangezien er geen airco is in de receptieruimte was het daar wel behoorlijk warm. Gelukkig was de regen van korte duur en konden we toch nog naar buiten om wat te verfrissen. Geniet van jullie huwelijk, Sofie
Zou het met 130 personen lukken in die zaal? Hebben jullie foto's van de tuin/receptie?