Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe namen vermelden op tafelkaartjes?

11-8-2010 9:59:02
Dag bruidjes, hoe vermelden jullie de namen op de tafelkaartjes? Dus de kaartjes die de gasten meekrijgen naar hun tafel?

Halloki
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1067

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik11-8-2010 10:41:37

Wij gaan gewoon de voornamen erop zetten.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-8-2010 11:39:44

Geen namen! De mensen van de zaal hadden een alfabetische lijst van de gasten met daarnaast de juiste tafelnaam. Bij binnenkomst zeiden de mensen hun naam, de mensen van de feestzaal checkten dit op de lijst en gaven het juiste kaartje aan de mensen.

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik11-8-2010 12:18:14

Bij ons in de zaal voorzien ze een prikbord waar de naamkaartjes op bevestigd worden. De gasten krijgen dan hun naamkaartje mee bij binnenkomst. Zo hebben we snel overzicht van hoeveel mensen er nog moeten komen.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik11-8-2010 12:43:21

Wij hebben gekozen om gewoon per tafel te werken.
Als je naamkaartjes zet , ga je al snel merken dat iedereen die toch gaat verzetten omdat ze ergens anders aan die tafel willen zitten of zo.
( Ik heb dit ook ooit gedaan op een familie feest , het was een lange tafel van 40 man , ze hadden mij naast een tante gezet die ik niet echt mee overeen kwam en mijn aanstaande hadden ze bij mijn broers gezet : dus niet bij mij . Heb dan kaartje gewisseld dat ik bij men broers en men aanstaande zat uiteraard)

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik11-8-2010 13:33:30

Bij ons gaan ze de voor- en achternaam afroepen per tafel en op tafel zelf zetten we naamkaartjes met enkel de voornaam op. Als er twee mensen dezelfde voornamen zouden hebben voor dezelfde tafel zetten we gewoon de eerste letter van hun achternaam erachter. Als iedereen zelf mag kiezen waar hij gaat zitten aan een bepaalde tafel duurt het veel te lang want ze roepen pas de volgende tafel af als iedereen zit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...