Terug naar overzicht
Hey Sanne, Mijn familie komt ook uit Limburg (omgevingen Riemst - Bilzen) en mijn vriend zijn familie komt uit Aarschot. Wij zijn enkele feestzalen in de buurt van Aarschot - Leuven gaan bekijken. Ons feest zal doorgaan in de schuttersveste in Rillaar. Volgende zalen hebben we ook bezocht: De Maeckelhoeve Hof Ter Rhode Bertembos Berkenhof - Bierbeek Faculty Club - Leuven Misschien vind je hier al iets tussen. Alvast super proficiat met je verloving en nog veel succes met de voorbereidingen. De dagen vliegen echt voorbij. Bij mij nog 16 dagen op teller, dus twordt spannend!! groetjes sofie
Netjes tussenin ... Postiljon - AarschotKastanjehof ... pellenberglassaut ... holsbeekbertembos ... in bertemvilla 3hoog ... leuvenHof Van wel ... nossegemDe venkel ... kortenberg allemaal mogelijkheden ... de een wat chiquer dan de andere ... de een al groter dan de andere villa 3hoog en de venkel moet je niet nemen voor feesten met meer dan 100 man.
Hallo Sanne, Wij trouwen 22/7/2011 en hebben onze feestzaal ook al vastgelegd. Bij ons gaat het door in de Postiljon (Kasteel van Nieuwland) in Aarschot. We zijn daar 2 jaar geleden naar een trouwfeest gegaan van mijn schoonzus en dat was echt op en top af!!! Super lekker gegeten en de organisatie was perfect! Een aanrader! Nu nog een goede dj vinden! Groetjes Leslie
hoi allemaal, heel erg bedankt voor jullie tips. ik ga zeker eens kijken bij de adressjes die jullie doorgaven. ik zal geen gemakkelijke beslissing worden!! groetjes