Terug naar overzicht
Dat hangt natuurlijk wel wat af van hoe de broer van jouw vriend is en wat zijn interesses zijn. Als hij bv. graag wijn heeft, een flesje of een bongo-bon voor wijndegustaties. Een etentje, een bon voor kledij. Sommige mannen zal je ook een plezier kunnen doen met een massage. Of misschien een daguitstap voor een survival...Voor een vrouw lijkt het alleszins eenvoudiger :)
Ik heb zitten denken aan een cadeaubon voor durbuy adventure voor de getuige van men vriend , het is ook zijn broer en hij doet graag dergelijke dingen. Mijn getuige daarintegen kan ik daar geen plezier meedoen aangezien hij hoogtevrees heeft enzo. maar dat kan dan misschien een bongobon worden of zo. Het is wel een leuk idee om daar een verwendoos van te maken met extra dingetjes :)
Bongo Adventure, enkele biertjes, aftershave,...
Hey, Ik heb dit gegeven aan mijn zus. Ik was wel haar getuige maar kom ;-) Wat zat erin: -2kettingen(1was van swarovski,deze heeft ze gedrage op haar trouw) -1 armband(swarovski) -Badspulletjes,bv badschuim,bruisballen,.... -1bongobon(wellness) -gezichtscreme -.......... Dit zat in een hele mooie doos,die ze er dan ook nog is heeft bijgekregen :-);-) xxxxx
Die van ons kreeg een jaarabonnement op Top Gear.... hij's echt helemaal gek van da programma en van auto's in 't algemeen, maar als student geef je je geld toch net niet aan zo'n tijdschrift (is redelijk duur per nummer), maar hij is er absoluut blij mee. Er zat als extra ook zo'n Jeep-ervaring of zoiets in, allé, dat hem zo kan gaan hossen in de bossen me ne Jeep of 4x4 in ieder geval. Voor vrouwelijke getuige was 't wat meer standaard, nl. 'n Bongobon voor etentje met z'n 2. Maar zij gaat daar dan weer echt van genieten! Vooral dus naar karakters kijken, zou die twee nooit hetzelfde kunnen gegeven hebben, behalve geld, maar da's ook maar dom... :)