Terug naar overzicht
Hoi Annelies, Wij doen ons trouwfeest/fuif in La Grange in massenhoven. Dat is een oude hoeve die gerenoveerd is. Heeft echt veel karakter en ik vind het prachtig, de prijzen zijn schappelijk als je vergelijkt met andere en een chef kok die ik ken zegt dat dat niet zo bekend is maar wel een hele goede naam heeft. Ze hebben ook een site dus kijk maar eens. Elsie
Hey, Wij geven ons trouwfeest in De Kapelhoeve in Turnhout, vlak naast de autosnelweg (maar hier heb je geen last van ; je hoort er niets van). Je kan ook eens gaan kijken naar de Lilse Bergen. Daar kan je de grote zaal huren.
Traiteur Dirk Van Hoeck... toegegeven, z'n site is rommelig, maar onze receptie was super, véél drankjesassortiment, 10 hapjes per persoon voor nauwelijks geld per persoon. Iedereen was ook tevreden over de kwaliteit en bediening.
Hoi,Ik ben ook van Westmalle.Wij trouwen in Prinsenhof in Weelde (Ravels). Ze hebben geen site, maar je kan er even naar bellen en je mag er zo langs gaan. Redelijke prijzen, mooie zaal + tuin voor receptie! Groetjes!