TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-8-2010
|
11-8-2010 12:26:32
Dag Veerle,
Wij trouwen ook op 21.08. We hebben toch nog wat te doen hoor.... We hopen op mooi weer omdat we een 'Amerikaanse buitenplechtigheid' willen houden. We zijn nog volop onze rozenbogen aan het versieren met witte en lichtroze tule. Ik moet nog mijn bruidsjurk gaan passen en de retouches moeten nog gebeuren (dat wordt spannend.... morgen) en nog een heleboel spulletjes ophalen (cupcakes voor tijdens de viering, balonnen, ....)
Hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind!!
Groetjes,
Kim
|
|
Fanny
21-8-2010
|
11-8-2010 12:41:21
Hallo, Wij trouwen ook op 21.08 en hebben zaterdag ook onze vrijgezellendag. Wij houden een tuinfeest, dus wij hopen ook op goed weer en ik moet juist nog enkele regelingen treffen met de traiteur en drank bestellen in de drankencentrale. Volgende week nog enkele partytenten halen voor het geval het regent en die de avond ervoor opzetten. Voor de rest denk ik en hoop ik dat alles in orde is. Verder hoop ik dat we onze doodzieke hond niet voor volgende week moeten afgeven, maar daar vrees ik voor, dus het zal een huwelijk in mineur worden :-(
Groetjes, Fanny
|
|
Nele
1-7-2010
|
11-8-2010 12:44:12
Hey Veerle,
wij trouwen ook volgende week zaterdag. Nog een paar kleinigheden regelen en dan zijn we er klaar voor ;-)
groetjes
Nele
|
|
Nele
1-7-2010
|
11-8-2010 12:45:07
oei, kmerk net dat er een verkeerde trouwdatum bij mijn naam staat, maar tis dus wel degelijk 21 augustus
|
|
Pieter
21-8-2010
|
11-8-2010 14:19:54
Dag Veerle,
Wij trouwen ook op 21.08.2010. Ik ben toch ook al een beetje zenuwachtig hoor!
Ik denk wel dat we toch alles bijna hebben geregeld.
Wij doen al eens een generale repetitie zaterdag 14.08.2010, dan trouwen we voor de wet.
We hopen uiteraard ook op een mooie zonnige dag.
Veel succes!
Groetjes
Tineke
|
|
dana
21-8-2010
|
11-8-2010 14:47:03
wij trouwen ook op 21-08 heb paraplu's besteld/ aangekregen je weet maar nooit, moet alleen nog ballonen vinden (pppppfffffff) men kleed afhalen en honden naar het pension en de andere diertjes ook euhm overal poetsen....... enzo..... me laten verwennen en zonnebank kleine dinge eigenlijk...
|
|
liesbeth
21-8-2010
|
11-8-2010 22:51:39
Hey!
(voorlopig) nog geen zenuwen hier! Iedereen vraagt of ik al zenuwachtig ben en daar word ik eerlijk gezegd wel wat nerveus van...
Maar waarom zou ik zenuwachtig zijn? De kerk ligt vast, de feestzaal is geregeld dus honger en dorst zal er niet geleden worden, het wettelijk huwelijk ligt vast... En ik trouw met de man van mijn leven! Al de rest is bijzaak.... Al rijd ik uiteindelijk met m'n fietske omdat de auto in panne staat; in iets uit m'n eigen kleerkast omdat er iets met m'n jurk gebeurd is; zonder professionele fotoshoot omdat de fotograaf ziek ik; al sta ik op blote voeten in de kerk omdat m'n hak afbrak; al is m'n vriend het bruidsboeket vergeten; al regent het de hele dag pijpestelen;.... maakt allemaal niet uit! Het is onze dag en dat zal altijd zo blijven!
Dus.... No worries, be happy! Always look on the bright side of life!
|
|
liesbeth
21-8-2010
|
11-8-2010 23:00:24
ik had trouwens wel veel zenuwen voor m'n vrijgezellen...probeer alles te 'ondergaan' en ten volle te beleven en genieten!
Ze hadden me vooraf een heel lijstje gegeven met dingen die ik moest meenemen, daar stond ook een bikini op vermeld en aangezien ik nooit maar dan ook nooit in bikini verschijn bezorgde me dat écht héél veel stress (ergens wel jammer dat m'n vriendinnen niet wisten dat ik zo onzeker ben over m'n lichaam, maar ik ben dan soms ook goed in een masker opzetten). Daardoor was ik een week voor m'n vrijgezellendag al heel nerveus. Op de dag zelf bleek om 22u 's avonds dat ik niets met de bikini moest doen (en met alle andere bagage ook niet), er viel zo'n enorme last van me af....maar dat had tot gevolg dat ik opeens super moe was en de zenuwen hadden ook hun werk gedaan bij het spijsverteringsstelsel...om 23u zat ik alweer thuis =(
(wel van 8.30u op pad maar toch) Het was een héél leuke dag, maar als ik niet zo nerveus was geweest had ik er veel meer van kunnen genieten!
|
|
Caroline
21-8-2010
|
12-8-2010 8:06:29
Hallo,
Wij trouwen ook op zaterdag 21.08
Ikzelf blijf nogal vrij rustig bij de situatie maar mijn toekomstige wederhelft heeft al een hele hoop zenuwen.
Wat wij nog moeten doen?
Bruidskleed afhalen, huwelijkskaars ook afhalen, volgende week nog eens een proefkapsel laten doen (kan niet goed kiezen welk opsteekkapsel het zal worden), verrassingsbroden bestellen, snoepzakjes maken voor de kindjes aan de kerk,...ook nog kleinigheden dus.
Alvast veel succes met je vrijgezellen.
ik heb de mijne al achter de rug (24/07) en hoop dat je er geen kwestuur aan overhoudt want ik ben die avond op mijn schouder gevallen (hoe kan dat zul je denken en neen ik was niet zat), lag helemaal open en is nu een litteken...
Hopelijk mogen wij mooi weer hebben en maakt dat de dag nog des te mooier.
Groetjes
|
|
veerle
21-8-2010
|
12-8-2010 14:37:53
Wauw, zoveel 21.08 koppels! :-)
We zullen dan allemaal samen duimen voor mooi weer en dan komt dat zeker allemaal in orde! :-)
Wij moeten nog de bedankjes afhalen, gastenboek, nog overlopen met ceremoniemeester, misboekjes drukken, kaars afhalen, taart definitief bestellen, ook nog veel kleiningheden dus!
Mijn toekomstige is nu op weg om zijn kostuum nog eens te passen, hij kreeg de vest niet goed meer dicht, dus hopelijk past het nu, de kilo's zijn er in ieder geval af, dus dat zou nu in orde moeten zijn :-)
Woensdag mag ik mijn kleed een laastste keer gaan passen en afhalen, kijk ik naar uit!
We hebben gisteren toch ook een binnenlocatie voorzien voor de foto's, want tot nu toe ziet het weer er niet schitterend uit...
Allemaal nog heel veel succes!
|
|
Cindy
21-8-2010
|
12-8-2010 16:05:44
Hallo 21 augustus bruidjes
Ook wij trouwen volgende week zaterdag. Ik hoop echt dat het droog blijft.
Nu zaterdag heb ik mijn vrijgezellenfeest! Ik vind het allemaal heel spannend!
Hier is alles rond. De dag voor de trouw nog van hier naar daar lopen maar alles staat mooi op mijn lijstje.
Veel plezier iedereen en genieten!
Groetjes,
Cindy
|
|
liesbeth
21-8-2010
|
18-8-2010 19:17:17
het wordt mooi weer! woehoeeee! whiiiiieeee! jippie!
Ondertussen nog wat kleine details geregeld... we zijn enkel nog op zoek naar een tekstje voor het gastenboek en een dankwoord voor de ouders. Morgen nog langs de ceremoniemeester en langs de kerk.... het komt dichter en dichter
|
|
veerle
21-8-2010
|
14-9-2010 18:36:13
Hoe is het de bruidjes hier vergaan?? Bij ons was het in ieder geval SUPER!! Alles was zoals ik het in gedachten had, niets is misgelopen!! Een gelukkige vrouw :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|