Terug naar overzicht
Wij hebben 2 Opties : Chariots of Fire van vangelis of Alegriá van cirque du soleil. We gebruiken Alegriá bij het binnenkomen in de kerk. dus ofwel gebruiken we het nogmaals , ofwel gebruiken we dus chariots of fire hé . wat ik ook al gehoord heb is le lac de conemara. das ook een leuk feestnummer.
wij gaan voor iets modern: de mojito song Ik ben niet zo voor al die traditionele nummers en al zeker niet voor le lac du conemara! Ik krijg al de kriebels als ik aan die rondvliegende witte zakdoeken denk!
wij nemen he's a pirate theme van pirates of the caribbean
The Candy Shop van 50cent om eens iets anders te doen...
Superleuk en lekker 'anders' Sugar pie, honeybunchYou know that I love youI can't help myself Van de 'four tops'.
wij nemen de soundtrack van de A-team! groetjes Lizi 21/08/2010
Beste mensen, Stijlvol lijkt mij het nummer " The Power game " van "The Cyrill Stapleton Orchestra", dat ik gedurende jaren steeds succesvol voor die gelegenheid gebruikte als platenruiter. Het begint met "bazuinachtig" trompetgeschal om over te gaan in een gezwind up-tempo. Succes gegarandeerd, en het is eens iets anders. Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden, want ik ben niet langer actief als deejay. Groetjes. Jules.
Ik heb een tijd in een feestzaal gewerkt, daar gebruikten ze heel vaak "Les lacs du Connemara" iedereen stond altijd recht op zijne stoel met zijn servet te zwieren! Ambiance verzekerd