Nu Online
Momenteel zijn er 580 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Donkere wolken overschaduwen onze huwelijksdag.... :-(

11-8-2010 12:28:29
Hallo allemaal,

Wij trouwen volgende week zaterdag en juist wanneer je denkt dat je nog even in alle rust van de dagen voor je huwelijk kan genieten, krijg je natuurlijk slecht nieuws... Hoe kon het ook anders? Onze hond van nog geen 5 jaar oud werd vorige week plots ziek. Gisteren kregen we te horen dat we hem met niks nog kunnen helpen. Hij heeft een aangeboren nierafwijking en is niet meer te redden :,-( Hij heeft nog maximum twee weken maar het kan ook zijn dat we hem één van deze dagen moeten laten inslapen want ik wil niet dat hij pijn heeft. De dierenarts begrijpt zelfs niet dat hij nog rondloopt want hij is er heel erg aan toe. Het is echt een vechter. Wie een hond of eender welk ander huisdier heeft zal ik het niet moeten vertellen, maar Bono is als een kind voor ons. Het is des te harder dat we hem zo vroeg moeten afgeven. We lopen al twee dagen te wenen en als deze trend zich verder zet zullen we er alletwee proper voorkomen op onze trouwdag... Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar het moet even van mijn hart. Ik probeer nog te genieten van elke dag maar het is heel moeilijk wetende dat elke dag de laatste kan zijn...

Groetjes van een triestig bruidje

Fanny
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1455

Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik11-8-2010 12:41:29

Fanny,
ik heb zelf een hond en weet maar al te best hoe erg je aan zo'n dier verknocht kan zijn. Daarom is dit in 1 woord gewoon afschuwelijk.
Heel veel sterkte.

Kim
21-8-2010
 Meld misbruik11-8-2010 12:42:33

Dag Fanny,

Ik vind het echt heel erg voor jullie dat jullie dit moeten meemaken. We hebben ook een hond van 6 jaar en mogen er niet aan denken dat er iets met haar zou gebeuren. Ik kan jullie immense verdriet begrijpen, wij aanzien onze hond ook echt als ons kind.
Tracht nog van elk moment te genieten met jullie lieve Bono.

veel sterkte
Kim

magali
9-10-2010
 Meld misbruik11-8-2010 12:43:07

Oooh, veel sterkte!!!
Ik heb ook een hondje (10 maanden nu) en zou ook niet weten wat gedaan als hij zwaar ziek zou worden.
Nu moet je niet inzitten met hoe je er zal uitzien op je trouwdag, de mensen zullen dat wel begrijpen.
Steek al je energie maar in knuffels voor je hond!
Hopelijk kan je van je trouwdag toch nog een mooie en leuke dag maken

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik11-8-2010 12:47:33

Verschrikkelijk

Ik heb zelf 2 honden en ik kan en durf me niet voorstellen dat er iets met hen zou gebeuren, ik zou er kapot van zijn. Geniet van de kostbare momenten en geef hem nog een extra knuffel van mij :)

Veel sterkte!!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-8-2010 12:54:21

Fanny, wat erg voor jullie... Ook ik heb een hondje dat ik vertroetel als een kindje, mag niet denken aan de dag dat ik mn lieverd moet afgeven. Laat staan in een vreugdevolle periode als aanloop naar je huwelijk... Sterkte en knuffel hem nog maar extra veel !! xxx

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik11-8-2010 12:56:35

ik heb zelf traantjes in men ogen van dit te lezen ...
ik zou niet weten wat gedaan moest het met onze Maia zo zijn...

Heel veel sterkte en ook een dikke virtuele knuffel ! Geniet nog van hem , geef hem veel knuffeltjes en praat wat tegen hem...
meer kank nie zeggen

Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik11-8-2010 13:19:48

Echt verschrikkelijk. Mijn Pinchi is nu iets ouder dan 1 jaar en ik zou niet weten wat te doen moest haar iets overkomen. Enorm veel sterkte toegewenst!

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik11-8-2010 13:53:35

Geen hond maar een groot konijn hier, maar ik moet er niet aan denken dat er iets mee zou gebeuren.

Ocharme, zowel voor jullie als voor je hond. Is er nog een mogelijkheid om hem wat meer bij jullie dag te betrekken? Ik kan aannemen dat je hem nu niet alleen wilt laten, en misschien zijn er nog een paar mooie foto's te maken als aandenken?

dana
21-8-2010
 Meld misbruik11-8-2010 14:44:21

Héél veel sterkte....
je moet denke wat is het beste voor u hondje,.... het doet pijn, maar vergeet niet dat hij een goei 5 jaar heeft gehad met jullie. Maak een fotoboekje waardat je kunt inkijken, geef het een mooi plaatske. spijtig genoeg kun je er niets aandoen een zoals je zegt je wilt dat hem geen pijn heeft.......
het is heel droevig nieuws, maar hij is aanwezig bij jullie op de trouw,... in jullie hartje..

Danake
Pootje van mijn hondjes en een dikke knufsnuf!

Fanny
21-8-2010
 Meld misbruik11-8-2010 15:47:25

Bedankt allemaal voor de lieve reacties,

Ik wijk er geen meter van en aan knuffels geen gebrek... 't is mijn grote beer, altijd al geweest....

@Yicke: Ik denk niet dat hij volgende week zaterdag haalt, het is nu al een mirakel dat hij nog leeft... :-(

Dikke poot van Bono...

karen
20-8-2010
 Meld misbruik11-8-2010 21:39:05

maar meid toch
ik trouw volgende week en zou me ook verschrikkelijk voelen moest er nu iets aan mijn scooby komen. Geniet van de dagen dat je nog rest. En als je merkt dat hij lijdt niet twijfelen. Hij zal het goed gehad hebben en daarom zal hij het zolang getrokken hebben. Denk aan hem hoe moeilijk het ook voor jullie is hij zal altijd in jullie hartje blijven en in jullie gedachte

Veel sterkte van mij

Tim
10-9-2010
 Meld misbruik12-8-2010 0:24:07

Veel sterkte jullie samen, en het is nu moeilijk om door te gaan met alle dingen die je normaal zo vrolijk maken , zeker wanneer je weet dat je een dierbare gaat verliezen ....jullie moeten hem zoveel mogelijk verwennen en koesteren, wij weten uit ervaring dat het heel veel pijn doet ....vorig jaar werd onze 7 jarige kater overreden voor onze ogen.... hij was bij ons sinds 5 weken oud dag en was echt een schat ...hij was als een kind voor ons en het ergste was omdat hij zo aan ons gehecht was liep hij gewoon onder de scooter voor onze ogen, we hebben hem moeten laten inslapen omdat hij zoveel pijn had....we waren er maanden echt helemaal kapot van, vervolgens net daarvoor had Soraya haar vader van 64 jaar jong net zijn prostaat moeten laten verwijderen omdat hij prostaat kanker had, nu zit hij weer om de 4 weken in het ziekenhuis omdat zijn hart naar de 170 slagen per minuut gaat ......zijn natuurlijke pacemaker die op zijn hart zit verliest controle en dat verhelpen ze door hem schokken toe te dienen....dus dit is erg eng allemaal...als laatste klap hebben we 2 weken geleden gehoord dat mijn andere opa van 77 jaar oud die 25 jaar geleden succesvol was behandeld aan beginnende prostaat kanker nu weer prostaat kanker heeft en het ergste is het is uitgezaaid in zijn botten en er is niets meer aan te doen .... De kans is groot dat hij er gewoon bij is maar we weten allemaal dat het snel afgelopen kan zijn... hij is al erg afgevallen en heeft al wat pijn... Sorry voor deze stort aan emoties maar toen ik dit las kwamen al deze gebeurtenissen weer naar boven ! Geniet van jullie dag en maak zoveel foto,'s als jullie kunnen ! En maak van jullie trouwdag de mooiste dag die je maar wensen kan ! Pluk de dag !! Gr. Soraya en Tim

Caroline
21-8-2010
 Meld misbruik12-8-2010 7:53:40

Hey Fanny,

Ik begrijp perfect hoe jullie zich voelen.
Wij trouwen op dezelfde dag als jullie, maar op 21/05/2010 (exact 3 maand voor onze trouw) is onze 2-jarige labrador plots overleden. Hij was totaal niet ziek, 's ochtends was hij nog springlevend en 's avond zakte hij door zijn poten terwijl we met hem en zijn bal aan het spelen waren en niets kon hem nog helpen.
Het doet enorm veel pijn en wij denken nog elke dag aan hem.
We hadden voorzien om locatiefoto's met hem erbij te laten nemen, maar is dus geen optie meer.
In ieder geval veel sterkte en probeer toch zoveel mogelijk te genieten van jullie dag, dat gaan wij ook proberen te doen!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...