Nu Online
Momenteel zijn er 524 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

draaiboek huwelijk

11-8-2010 13:03:55
Hey iedereen ,

de controlefreak in mij komt weer naar boven sé :)
Ik vroeg me af of jullie gebruik maken van een soort draaiboek van jullie huwelijk waar alles van A tot Z in staat .

groetjes
kelly

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1908

Joy
18-6-2011
 Meld misbruik11-8-2010 13:24:40

Dat doe ik ook, hoor.
Ik amuseer me daar geweldig mee.
Alles wat ik van inspiratie vind, plak ik ook in het draaiboek.
Zo heb je nog een leuke herinnering.

Jolien
6-8-2011
 Meld misbruik11-8-2010 13:31:16

Als je met een draaiboek een soort handleiding voor de dag zelf bedoelt, dan heb ik dat ook. Voorlopig is dat nog niet erg uitgebreid. Maar het is de bedoeling dat alle uren erin komen en alle afspraken. Wie wat wanneer moet doen e.d. Wat we niet mogen vergeten,...

Daarnaast heb ik een schrift waarin ik allerlei ideeën noteer die ik hoor, lees en zie. Ook tips komen erin, leuke weetjes, details,... Dan heb ik ook nog een USB-stick waarop ik alle digitale info bewaar :)

Ik maak graag lijstjes, dus ik leef me nu volledig uit :)

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-8-2010 14:54:36

Hey Kelly!

Ik ben ook een controlfreak!
Ik ben gestart met een kleine dunne map en heb nu al een overvolle dikke ringmap!

Ik heb voor mijn verjaardag een paar trouwboeken van mijn zus gekregen, "Trouwen voor dummies"(heel intressant, daar staan enorm veel lijstjes in), "trouwen in stijl"(leuk voor ideetjes op te doen), en dan nog een "werkboek" waar je vanalles in kunt schrijven (bv definitieve gastenlijst)

Ik zou zeggen, ga eens naar de Standaard Boekhandel, daar hebben ze een hele afdeling over trouwen!!!!
Als ik naar 't stad ga, dan kom ik wel altijd thuis met een tijdschrift/boek over trouwen, mijn verloofde wordt er nu al zot van en we trouwen pas in juni :):):):):)!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik11-8-2010 15:27:00

hey Lieselotte ,

ja ik zie het , de dag na ons !
Ik heb graag alles in de hand, natuurlijk gaan we daar nie té streng op toezien maar ik wil toch min of meer alles netjes kunnen volgen .
Een programma of schema heeft mij een geruster gevoel.

ook al liggen enkele zaken vast , ik heb zo een alternatief lijstje ook. In de zin van : stel nu dat onze fotograaf zijn been breekt of zo... dat ik een backup heb. ( wij gebruiken kennissen als fotograaf)
Dito met de DJ...

Ik ga proberen zoveel mogelijk zelf te maken ook op vlak van versiering en zo.
Heb al heel wat leuke ideetjes .

Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik15-8-2010 0:41:34

Hey!

Ik ben niet bewust begonnen met een draaiboek, maar printte regelmatig gedichten, trouwjurken en bruidstaarten af die ik mooi vond. Alles zit in een map, samen met de dagindeling, contracten van de feestzaal en de fotograaf, de budgetlijst ;-),...

Jij bent niet de enige controlefreak, wees gerust! Ik maak veel zelf, van bedankjes tot uitnodigingen. Zo heb ik lekker veel zelf in de hand, maar ook veel werk! ;-)

En inderdaad, het is een leuke herinnering, zo'n trouwmap! Een leuke aanvulling tot het trouwalbum!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...