Terug naar overzicht
Yep, Stres , stress, stres en allemaal eigenlijk voor niets ;-) Succes he!
inderdaad weet niet waarom ik me eigenlijk opjaag!:)
Hey, Ik trouw een weekje na jouw. Nu nog geen stress, maar ik ben ervan overtruigd dat het wel nog komt :) Veel succes met de laatste voorbereidingen! Moet je nog veel doen?
dank je! ik ben er nu al een klein jaar mee bezig en twordt tijd dat de trouw daar is! neen ik hoop dat ik alles heb!;) en bij jou?
Goh, nog een paar kleine dingen zoals tafelschikking (daar heb ik al een voorlopige versie van, maar nog niet iedereen heeft bevestigd), nog een afspraak maken met dj en fotograaf (ligt vast), zaterdag tweede pas trouwkleed, nog misboekjes en menukaarten drukken, evenals de naamkaartjes om de mensen hun tafel te wijzen, speech schrijven. En dan hoop ik dat ik alles heb :)
inderdaad hier heeft ook nog niet iedereen bevestigd! trouwkleed weer gaan passen kei fijn! heb ik vorige week gedaan en het zat prima! heb zelfs traan gelaten!:p doe jij veel vd voorbereidingen of je vriend?
Ik doe het meeste zelf :) Ik geef hem wel soms 'opdrachtjes', maar het gaat veel sneller als ik het zelf doe ;) Hoe gaat het bij jullie?Bij mij hebben ze nog tijd tot 21 augustus om te bevestigen. Dus ja nog 1.5 weekjes. Ben benieuwd of iedereen op tijd zal zijn. Ik kijk er al naar uit om zaterdag nog eens in mijn kleedje te stappen! Hopelijk zit ook alles perfect!
jah echt kei leuk! bij mij tot 15 augustus! inderdaad mo kdenk bij ons dat er ene paar wa later gaan zijn omdat ik ook int weekend werk en weet niet of al mn collegaatjes dan gaan komen! inderdaad ik doe ook het meeste zelf ! en ik probeer er ook ni te veel over te ' zeveren' want dan zegt ie toch komt allemaal goed! mo vind die voorbereidingen echt super om te doen! heb zaterdag mnn vrijgezellendag ! ben benieuwd! we zullen er ma van genieten eh de dag zelf! want tis zo om spijtig genoeg:p
ja hoor stress genoeg aanwezig :p x
oef , ben niet alleen;) mja sharon het aftellen is bij mij al heel lang bezig:p kben er een beetje door geobsedeerd;) om het lichtjes uit te drukken!:)
bij mij is de stress over.... alles is geregeld. Ik tel gewoon nog 23 dagen af!