Terug naar overzicht
Ik heb dit al vaker gehoord op huwelijken , dus ik vind het zeker passen.Wij gaan ofwel hetzelfde gebruiken als onze intrede in de kerk : alegriá - cirque du soleil. ofwel Chariots of fire ook van Vangelis. Wij doen geen vermenigvuldigingsdans , maar ik probeer men vriend te overhalen om in de plaats de evolution of dance te doen :)
Eerst openingsdans, dan dans met de papa (man met de mama), dan dans met de schoonouders en dan vermingvuldigen tot de hele dansvloer vol stond!
op dezelfde dag zal er op een andere feest de mojito song gespeeld worden bij het binnenbrengen van de taart. Wij doen geen vermenigvuldigingsdans omdat mijn pa dat niet zag zitten. Dus wij vliegen er na de openingsdans direct in met een liedje van the black eyed peas.
Hey, Onze dj heeft ons de tip gegeven om een up-tempo nummer te gebruiken voor het binnenbrengen van de taart en een ruster nummer voor het aansnijden van de taart. Wij gaan voor lac du connemara voor het binnenbrengen en charriots of fire voor het aansnijden. groetjes sofie
rustiger nummer dus :-)
wij hebben voor het binnenkomen he's a pirate uit de film pirates of the carribean. had ik hier ook eens gelezen en vond het wel origineel. voor de taart heb ik de soundtrack van de A-team. vond ik wel tof. conquest of paradise hoor je veel voor de taart maar vond ik daardoor minder origineel groetjes Lizi 21/08/2010
Voor de taart hebben wij 50 Cent met Candyshop. Het is origineel, het past er wel bij en aangezien er een kouseband moet uitgedaan worden op dat moment is het ook goed voor wat zwoele bewegingen. Hier ook geen vermenigvuldigingsdans. Dat is ook weer zo klassiek, dus op aanraden van de dj wordt er na de openingsdans direct overgegaan op wat meer 'dansbare' nummers. Na een halfuur ofzo zullen er dan 1, 2, 3 slows gedraaid worden, waar de ouders dan wel bij betrokken worden. Zo hebben ze ook hun moment of glory.