Terug naar overzicht
Dag SofieAl eens in jullie gemeente geïnformeerd? Niet dat wij in een parochiezaal getrouwd zijn, maar mijn man heeft 3 weken geleden een feestje voor mij georganiseerd en is gaan informeren in de gemeente: parochiezalen + nog zaaltjes waarover de gemeente moet beslissen.GroetjesVanessa
ooh ja, wij zijn van Massemen (niet ver van Gent).En in ons streek zijn er wel een paar (Wetteren)Van waar ben jij juist?GroetjesVanessa
aan Vanessa, wij zijn van evergem vlak naast gent eigenlijk.heb jij ook een alternatief op de klassieke zalen gebruikt? of ben je nog niet gehuwd?
Beste Sofie, Ik en mijn vriend trouwen op 19 mei en ook wij wilden geen traditioneel avondfeest in een o zo dure feestzaal.... wij kozen voor de "feestarchitect" Christ Schepens uit Lochristi. Enorm plezant om mee samen te werken en alles is zo wat mogelijk op budgetair vlak. Wij zullen ons feest in de parochiezaal van Oosterzele laten doorgaan en Christ zorgt voor het eten, de drank en de bediening....We hebben een receptie en daarna meerdere hoofdgerechten zoals : een puntzak met frietjes, een wokgerecht, een pastagerecht en een warm ovenbroodje met groenten....en daarna uiteraard verschillende kleine desserten.Er zijn geen vaste tafels, dus iedereen kan hem zetten waar hij wil en het eten is grotendeels op walking diner wijze.... tis allemaal losjes, net zoals wij het altijd al wilden!Misschien is dit wel iets voor jou.Veel succesVoor inlichtingen mag je mij altijd contacterenanneleentje_vermeulen@yahoo.com
Dag SofieWij zijn getrouwd op 09/09/05, en hebben ons feest in de Roskam gegeven (Merelbeke). geen alternatief op de klassieke zaal dus. maar ik denk wel dat er heel veel mogelijkheden zijn.Misschien eens in de goudengids kijken onder : verhuur feestzaal, zalen of zo? GroetjesVanessa