Terug naar overzicht
Hey Veerle, Hier ook nog 16 dagen op de teller. Spannend! Als je een ceremoniemeester hebt, kan je best bij hem te raden gaan. Bij AVA papierwaren hebben ze ook brede linten, maar misschien niet breed genoeg om aan de auto te hangen. Hoe je ze eraan hangt, zou ik ook niet weten. groetjes en veel succes met de zoektocht!! Sofie
aanhangen is vrij simpel : motorkap open, lint er met een paar flinke stukken ducktape aan de binnenkant tegen plakken (goed strak trekken en stevig vastplakken !!!), een lang stuk natuurlijk zodat de zijkanten er uit hangen. Motorkap sluiten en de zijkanten bovenop de motorkap strak naar elkaar toetrekken, knoop leggen en dikke strik erop. Ik denk bij AVA idd dat ze wel zo'n brede hebben.
@sofie: we hebben geen ceremoniemeester... we hebben alles zelf gedaan :-) Leuk dat ik iemand vind die dezelfde dag trouwt! Zal ook duimen zodat jullie goed weer hebben :-) @Maria: thnx :-) zaterdag gaan we het al eens uittesten op de auto :-)
linten kan je ook kopen bij veritas of in een stoffenwinkel, wij hebben bloemen op de trouwauto, maar ik ga nog eens zoeken achter lintjes voor aan de autoatennes voor de mensen die volgen in hun privé auto ja laten we hopen op mooi weer, nog een dikke 2 weken .... de zenuwen beginnen
@reina: thnx, ga morgen eens kijken bij veritas... Ben vandaag in Ava geweest en spijtig genoeg geen breed wit lint... Hier beginnen de zenuwen ook stilaan zenne, amai :-) Maar eerst gaan we die zenuwen een beetje wegwerken op het vrijgezellenfeest :-) Kijk er al naar uit! Volgende week is het zover :-)
Ohja, kleine linten hebben wij al gevonden, met 100m lint zal ik wel toekomen voor de andere wagens hé :-) en we hebben ook een bloemstuk op de auto vooraan, maar zou da ni zo "leeg" zijn zonder lint bij?