Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer: huifkar en/of koets

11-8-2010 19:30:06
Hallo,

Wij trouwen volgend jaar op 21 mei. Omdat wij op het 'platteland' trouwen voor de kerk zouden wij graag een huifkar gebruiken als vervoermiddel.
Heeft er iemand enig idee waar ik een huifkar kan huren met koetsier? En iemand een idee van de kostprijs hiervan? Dit is voor max. 3 uur.

Een koets is ook leuk maar dan kan de familie niet mee. Heeft er hier iemand ervaring mee? Hebben jullie ook een koets genomen? En wat hebben jullie dan gedaan met de familie?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Groetjes
Kendra

Kendra
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 425

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-8-2010 19:38:44

Wij hadden een huifkar van http://www.huifkartochtendenteugel.be/ Wij hebben voor een hele dag nog geen €250 betaald. Voor de eerste 2 uren betaalden we €100 en vanaf het derde uur kwam er telkens €35 per uur bij.
Ik kan een huifkar écht aanraden! Om de sfeer van zo'n huifkar een beetje op te snuiven, zie onze foto's:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v=photos#!/album.php?aid=37003&id=1240628751

veerle
21-5-2011
 Meld misbruik12-8-2010 22:46:25

Hey Kendra,

wij trouwen ook op 21 mei volgend jaar. Maar zouden het liefst in een kever rijden...We zijn van Beveren. Iemand een idee'tje???

groetjes Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...