Terug naar overzicht
Wij hebben dit toch gedaan. Maar onze rekening van de uitnodigingen was niet zo duur (hadden eigen ontwerp en dan laten printen ipv drukken - je ziet het verschil niet). DUS kon het er wel af om ook voor de neven en nichten een aparte uitnodiging te doen. Moesten we een veel duurdere uitnodiging hebben zouden ze mee op de enveloppe gegaan zijn hoor, etiquette of niet ;-)
ik heb gewoon en kinderen er opgezet da wist ik zelf ni dat dat niet hoort, daar lap ik mijn laars aan hoor is zo al duur genoeg ha ha ha
Hey, ik zou ook alle kinderen daarop vermelden. Grjts
Maar dan ook met vriendjes of vriendinnetjes of niet?
Wij gaan denk ik toch ook voor het één adres = één uitnodigingskaart principe
Wij hebben ook iedereen op dezelfde omslag gezet. Ouders, inwonende kinderen en vriendjes of vriendinnetjes.
Wij sturen aparte uitnodigingen. De meeste neven/nichten die nog thuis wonen zijn al 25 ofzo, dus zij krijgen een aparte kaart voor hen en hun lief.
Wij zijn voor het Lindsy-principe gegaan. 1 adres = 1 uitnodiging.
Bij ons ook 1 adres = 1 uitnodiging. We hebben er dan Familie Naam man - naam vrouw opgezet. Zo is meteen iedereen uitgenodigd. groetjes sofie
Dag Kelly, wij hebben het volgende gedaan als ze nog thuiswonen en geen vriend/in hebben dan gewoon in tweede lijn na de ouders hun naam bij vermeld als ze nog thuiswonen en wel een vriend/in hebben krijgen ze een aparte uitnodiging maar dat moet je uiteindelijk zelf beslissen naar wat je gepast vindt, hoeveel extra uitnodigingen je zou moeten hebben en hoeveel dit je zou kosten groetjes Eva
Wij deden net hetzelfde als Eva!
Apart vermeld op de enveloppe, maar wel maar 1 uitnodiging