TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jamie
|
12-8-2010 9:04:11
Beste Liesbeth,
Ik verkoop bruidsjurken, je schrijft dat er baleinen in de bruidsjurk zitten.
De baleinen zitten meestal in de bruidsjurk voor de versteviging en de pasvorm van de jurk.
Je kan anders altijd vragen of de coupeuse van de bruiswinkel de baleinen er uit kan halen als je het storend mocht vinden.
Groetjes,
Jamie
|
|
martine
25-9-2010
|
12-8-2010 9:45:05
Hoi
Wij trouwen ook op 25 september. Je kan misschien toch eens best vragen in de winkel. Zij hebben er toch ervaring mee?
Groetjes
|
|
Liesbeth
25-9-2010
|
12-8-2010 9:46:37
In de winkel zeiden ze dat er nog een meisje was die mijn jurk had gekozen en dat ze hetzelfde voelde als ik, maar dat ze er niets aan konden doen omdat het niet ten goede komt van het model anders.
|
|
Wendy
7-8-2010
|
12-8-2010 9:57:43
In mijn jurk zaten ook baleinen en het spande ook goed maar geloof me, op die dag heb je neegens last van! Ik heb pas 's avonds gemerkt dat mijn armen aan de binnenkant heel rood waren van het schuren tegen de pareltjes op mijn kleed... Echt, maak u maar geen zorgen :-)
|
|
Yicke
26-2-2011
|
12-8-2010 10:17:21
Pas alleszins je jurk ook eens in zittende houding.
Je moet er immers ook mee aan tafel kunnen zitten, en in het gemeentehuis en de kerk zit je ook.
In zithouding zijn de baleinen meestal het lastigst, dus als je nog kan zitten en ademen, dan zal het wel meevallen!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
12-8-2010 11:04:51
Mijn jurk had ook baleinen, en toen ik ze pas aanhad, dacht ik dat ik zou stikken. Maar na een paar minuten voel je het al niet meer en ik heb er de rest van de dag geen last van gehad.
|
|
Eva
10-7-2010
|
12-8-2010 12:05:14
mijn jurk had ook baleinen,
het belangrijkste bij het passen is dat je ook eens gaat zitten
met baleinen in je kleed met je wel steeds kaarsrecht zitten, want anders is het niet zo comfortabel, maar ik kan je verzekeren, ik heb de hele dag geen last gehad van die baleinen
maar als je kleed als spant door die baleinen terwijl je rechtstaat, dan denk ik dat ze ietsje te veel hebben ingenomen
|
|
Deborah
17-7-2010
|
12-8-2010 15:10:29
Mijn trouwkleed had ook baleinen, in het begin heb je schrik dat je het niet gewoon zal worden, maar je bent het veel sneller gewoon dan je zou denken, hoor... Het zorgt inderdaad voor een mooie vorm van je kleed :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|