TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Orily
7-5-2011
|
12-8-2010 18:17:38
Hey Shanna,
Ik denk dat dit komt omdat het nu wel heel dichtbij is voor jullie !! Het zullen de zenuwen wel zijn! Geniet van julie dag en al een dikke proficiat !!
Groetjes Orily
|
|
Tinne
10-9-2010
|
12-8-2010 19:31:25
Ik ben dinsdag geweest voor mijn eerste pas (4 weken voor de trouw) en ik had net hetzelfde. Van maat was het ook redelijk goed...alleen onder de armen wat innemen, bandjes korter maken en inkorten natuurlijk. Ik vond het nog steeds mooi, maar het wow gevoel was er niet meer.
Toen ik het ging kiezen sprong het er echt wel uit, dus het zal wel de juiste keuze geweest zijn, maar ik mistte het WOW gevoel ook wel.
Groetjes
|
|
Anke
20-8-2010
|
12-8-2010 21:37:51
Bij de eerste pas was ik ook niet zo tevreden. Het leek alsof de jurk te groot was en het was allemaal zo los en vormeloos (VOOR het afspelden dan natuurlijk ;-))
Maar ik ben het afgelopen zaterdag gaan halen, moest het nog eens passen en was meteen weer verliefd)
Ik denk dat het idd de stress wat is en omdat het kleedje nog niet volledig 'klaar' is.
Nog veel succes!
Groetjes
|
|
Eva
10-7-2010
|
13-8-2010 14:09:43
dat is normaal, had dit ook bij de eerste pas,
je hebt als je binnengaat voor de eerste pas het gedacht, mijn kleed gaat prachtig zijn, heb het al lang niet meer gezien, maar alles zal zijn zoals het moet,
maar bij een eerste pas moet er nog zo veel aangepast worden, ook al zit het op zich tamelijk goed, dan kan het te lang zijn, de baleinen die niet goed zitten ...
maar wees gerust, ik kan het je zeggen, de tweede pas maakt alles goed, dus geen zorgen en geniet van de laatste dagen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|