Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk

12-8-2010 18:36:35
Hallo iedereen!
Mijn vriend en ik trouwen in mei 2011. Het kerkelijk boekje is zo goed als af, maar graag zou ik eens boekjes van andere mensen bekijken. Ik heb het gevoel dat niet alle teksten ' het van het' zijn in ons boekje!

Wie wil mag hun boekje altijd mailen naar orily_@hotmail.com.

Wat vinden jullie van een cd te maken met alle liedjes op die we in de kerk zouden gebruiken?

En heeft er iemand een idee wat men kan geven aan de kindjes als we uit de kerk komen? De kindjes die gewoon buiten met hun mama/papa staan te wachten.

Als er iemand soms nog een leuke locatie weet om foto's te laten trekken na het kerkelijk huwelijk in de omgevng van Tielt mag men dat ook altijd laten weten.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Groetjes Orily

Orily
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 522

Tom
25-9-2010
 Meld misbruik12-8-2010 18:50:47

hallo,

als ik jullie mag helpen vraag aan de pastoor waar jullie trouwen of hij ook trouwboekjes heeft van vorige huwelijken,wij hebben dat ook zo gedaan.je vindt er soms echt prachtige teksten.

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik12-8-2010 19:11:37

Das inderdaad een goed idee :)! Nog niet bij stilgestaan zelfs :) Bedankt voor de raad!
Groetjes Orily

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-8-2010 19:26:04

Wij hadden ook een cd met alle liedjes erop: heel handig zo moet degene die de cd-speler bedient niet steeds wisselen van cd. Hij /zij kan zelfs gewoon op 'pauze' drukken en het volgende liedje staat al klaar.
Wij gaven aan de kindjes een zakje met van die harde suikerhartjes en een stempelstift eraan. Aangezien we 100 zakjes voorzagen (ik ben juf - toen zelfs van 2 grote klassen, er zijn veel kleintjes in de familie en vriendenkring,...), wou ik toch iets goedkoops, dus dit was ideaal! Wij waren voor deze zakjes slechts €34 kwijt.

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik12-8-2010 19:29:51

Hey Véronique !!!

Dankjewel voor de info, ga het eens opschrijven :) !! Ja, das wel moeilijk hoeveel je er moet voorzien eigenlijk, zelfde als voor de trouwboekjes.... Kzou graag iets origineels ontwerpen en weet dus ook niet hoeveel ik er moet hebben. Nog veel werk voor de boeg! Zal blij zijn als vervoer en ceremoniemeester ook aangevinkt zullen staan op ons lijstje :) Tis nog zo lang maar zorgt wel voor stress hier, wil dat alles perfect is, maar bestaat dat wel perfectie op een huwelijk? Kdenk dat er overal wel eens iets fout loopt zeker :)

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik13-8-2010 10:30:05

Ik stuur u mijn misboekje door. Het is nog niet af-af dus je mag ook steeds je opmerkingen/voorstellen laten weten hé!

We gaan ook muziek op 1 CD zetten. Veel makkelijker voor de persoon die dat moet bedienen.

Qua kadotje voor kindjes buiten zijn we er nog niet uit, maar ik denk momenteel aan suikeren hartjes in zo'n doorzichtige bol met daar nog een klein speelgoedje aan vastgemaakt. Zo kan ik de lintjes/versiering afstemmen om de kleuren van de uitnodiging/misboekje. Zelfs onze mannen van suite worden in die kleuren afgestemd (met uitzondering van bruidegom): donker grijs en fuchsia - kostuums worden donkergrijs (gehuurd) en we kopen fuchsia dassen

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-8-2010 11:00:41

Je trouwt in mei 2011 en uw misboekje is al af??? O my god, bij een vriendin van me die dit weekend huwde was het maar 2d ervoor klaar :) tijd genoeg dus! No panic!

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik13-8-2010 11:36:20

Hey Marieke

Nuja af is veel gezegd, het staat zo goed als op papier, maar twijfelen nog voor enkele teksten. De afwerking moet ook nog eens over nagedacht worden :) We zien wel, heb van enkele mensen al hun boekje ontvangen ( bedankt bij deze daarvoor ) en heb toch al wat andere ideeen van mooie tekstjes :)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...