Terug naar overzicht
Wij zijn op 24 april getrouwd en hebben ons feest gegeven in de kleine graaf. Ik kan maar 1 ding zeggen...Ons feest was geweldig (ook al zeg ik het zelf, lol). Wij hadden een 100 gasten en vonden deze zaal beter passen voor ons gezelschap dan het bevershof. Ook al kunnen ze daar de zaal aanpassen naar de hoeveelheid gasten. Ik had trouwens een echt wauw gevoel toen ik de kleine graaf ging bekijken... Wij hadden stralend weer op onze trouwdag en hebben buiten onze gasten kunnen verwelkomen. Wij hadden het voorgerecht en soep aan tafel geserveerd. En het hoofdgerecht en nagerecht als buffet geserveerd. Maar je bent vrij om zelf te kiezen wat je wilt. Alles aan tafel geserveerd of alles in buffet, of misschien een walking dinner. Er was genoeg eten voorzien en de mensen moesten echt niet vragen om iets te drinken te krijgen. De obers kwamen echt genoeg rond. De huisdj heeft er echt een superfeestje van gemaakt, de dansvloer stond van na de openingsdans vol tot het einde.Wat wij een plus vonden, was dat we de koer konden oversteken en lekker in hun bruidskamer konden gaan slapen. En in de morgen lekker relaxed opstaan met een heerlijk ontbijtje... Je kan altijd met je vragen bij Jos terecht. Hij heeft ons echt geholpen.
Hallo, Bevershof is familie langs m'n man zijn kant.We hebben er al enkele familie feesten gehad, klassiek, maar lekker.Ze hebben ook een prachtige tuin om vb. u receptie buiten te doen.Grts Marieke