Terug naar overzicht
Pffff... Dit is indd een domper... Heel jammer... Je hebt een "goede" maat dus volgens mij kan je in een winkel echt gewoon binnenstappen en daar vragen naar kleedjes uit jouw prijsklasse. Ik ken geen winkel met goedkope kleedjes... Dus daar kan ik je niet bij helpen. groeten astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Van waar ben je?Bij Anne-Sophie Smartshopping hebben ze hele mooie kleedjes, lang en kort en veel kleuren aan een heel schappelijke prijs en ze hebben een winkel in het Antwerpse (Brasschaat), in Kraainem en in Sint-Martens-Latem bij Gent.Of via de webwinkel van Coast? http://www.coast-stores.com/all-dresses/dept/fcp-catego... Veel succes! Ann
Of langsgaan bij de winkel waar je je kleedje hebt gekocht en hen laten alle andere winkels opbellen om te zien of ze het ergens nog hebben?
ik woon in Wetteren tegen Gent, mijn kleed komt van Coast gekocht in Inno Antwerpen Ga morgen eens bellen of er nog een aanwezig is....
de winkel neemt mijn kleed terug, het mag naar de droogkuis en niet krimpen hihi heel leuk heb me gisteren een bruidskleed gekocht van linnea raffelli, heb men hartje gevolgd nu kwou dat eerst doen maar moeders vonden dat niet passen nu ventje ging akkoord
de winkel neemt mijn kleed niet terug pfff, ze had me dit eerst beloofd en nu niet.....