Terug naar overzicht
en waar woon je?
Voor een vrouw is er goed uitzien zo al belangrijk als je dan nog eens trouwt des te meer(zo ben ik toch). Met nog 14 dagen te gaan ga je waaarschijnlijk niemand anders vinden maar ik zou toch proberen om uit leggen wat je precies wilt en blijven gaan tot het naar je zin is. En daarne op zoek naar een andere kapper, hopelijk komt alles in orde!
Ik begrijp niet goed dat je tegen je kapper niks hebt gezegd... Wie weet vindt hij / zij wel een eenvoudige oplossing...
Ja, Veronique, Zij vond het mooi, ik heb wel mijn twijfels wat gezegd, maar ja... Gwen, ben ondertussen teruggegaan en heb gezegd dat het echt niet was wat ik wou. Vooral dat mijn toekomstige het ook niet mooi vond. Ze heeft dat een kwartiertje uitgetrokken en een nieuwe brushing gedaan zonder ook maar iets aan mijn haar op te steken. Gewoon een brushing waar mijn haar in laagjes naar buiten staat (zo wat wilder, maar toch heel feestelijk). Ik vond het veel mooier en zal het zo met de feest doen, want mijn kapster gaat nu op vakantie tot met de trouw. Ben al