Terug naar overzicht
De dame die mijn make- up doet zei: eerst het haar dan make-up... zodat ze de maquillage kan doen naar de stijl van het kapsel.... dus bij mij is ook eerst kapper dan make up.... :-)
Hallo, Zaterdag komt eerst iemand bij mij thuis langs voor de maquillage, al om 7u, en daarna ga ik om mijn haar (opsteek kapsel). Mogen middag ga ik al naar de kaper voor mijn haar te wassen en te bruschen, das altijd beter dat een dag voordien gebeurd dan blijft het opsteek kapsel beter zitten.
Meestal wordt eerst je kapsel gedaan en dan make-up
Eerst je haar en dan de make -up. Gwen
Ja inderdaad ik sluit me ook aan Juta Angela en Gwen! Eerst haar dan make up!
Eerst haar en dan make-up!
Bedankt voor jullie reacties. Ben gerustgesteld :-)
Het is natuurlijk te zien wat er allemaal moet gebeuren met je haar... Onze kapster zei dat ze normaal gezien eerst de make-up doet en dan pas het haar, omdat anders de frou of krullen of zo in de weg zitten. Het wassen van het haar en het brushen gebeurt toch de dag voor je huwelijk. Maar wij hebben het ook anders gedaan... Eerst kapsel en dan make-up. Aangezien mijn nicht mijn make-up deed, wilde ik het haar besparen om vroeg te moeten opstaan. ;-) En dat lukte ook perfect, hoor!
Hallo,ik ook eerst kapster en dan pas make-up. Succes en maak er een mooie dag van! gr