Terug naar overzicht
Hallo, Ik maak mijn ringkussentje ook zelf, ik ben namelijk iemand die zeer graag borduurt en ik ben dan ook op zoek gegaan naar een mooie roos, tevens het thema van ons huwelijk. Dus neen hoor, helemaal geen onrealistisch plan en een stukje overschot van je kleed kan hierin een zeer mooie oplossing zijn, mocht je hulp nodig hebben, je kan me altijd contacteren hoor, geen probleem! Succes, greetz Fabienne
Eeey, Bij mij heeft mijn schoonmoeder het gemaakt voor ons. Zij heeft ook naai -en borduurervaring en wou dit graag doet. Het resultaat is fantastisch mooi! Veel succes ermee!
Goh, wat is zelfgemaakt hé.... kregen er één bij FDO, maar was belachelijk klein. Maar om daar nu meer dan 20 EUR aan te geven, vond ik nogal van den zotte voor wat 't is. In Zarah Home hebben ze mooie decoratiekussentjes, zo heb ik er daar 'n witte gekocht en met twee witte lintjes er een ringenkussentje van gemaakt. Dus naast feit dat je het zo meer hebt gepersonaliseerd tot wat je zelf wil, is het ook 'n domme kost uitgespaard!
Bedankt voor jullie reacties en Fabienne, superlief jouw voorstel ! Ik ga iets proberen en als ik er niet in slaag, zal ik er dan toch eentje gaan kopen.