Terug naar overzicht
Er is weinig raad te geven ... het is gewoon een goeie zaal. Eten is er zeker verzorgd ... persoonlijk vind ik het een van de betere zalen als het gaat om kleinere trouwfeesten.Er zijn niet zoveel zalen waar je met een kleinere groep mensen een gezellige sfeer kan krijgen omdat de gemiddelde zaal toch vrij groot is ... dat kan daar dus wel.
Hoi! Ook wij zijn van plan ons trouwfeest daar te houden! We vonden de zaal heel mooi en ook het eten zag er veelbelovend uit. Enige minpuntje voor ons was de man die ons bij onze tweede afspraak heeft geholpen, de vader van de huidige chef kok (ze runnen de zaak samen, dacht ik). Hij was onvriendelijk en moeilijk en behandelde ons niet bepaald beleefd. Je hoeft natuurlijk met die man zelf weinig te maken te hebben op het feest zelf en daarom hebben we er verder ook geen rekening mee gehouden, maar het was toch geen aangename ervaring en ik vermeld het maar zodat je eventueel bij toekomstig contact voorbereid bent ;-). Veel succes!
Bij onze zoektocht naar een zaal,kwamen we ook uit bij de Venkel. De avond van onze afspraak kwam er echter niemand opdagen (wegens griep bleek achteraf, maar wij werden hier niet van verwittigd). Nadien werd ons (nadat we bij hen polsten waarom er niemand kwam opdagen) voorgesteld alsnog de zaal te komen bezichtigen, maar dit was voor ons geen optie meer, na anderhalf uur voor de poort in de kou gewacht te hebben. Best dus zeer duidelijke afspraken maken indien je voor deze zaal gaat ;)
Hej! Wij doen onze feest ook in De Venkel. Gevallen voor de prachtige zaal en tuin, gemakkelijk te bereiken, enz! Het eten is er ook heel goed. Ik ken enkele mensen die er al gegeten hebben. De Marcel is inderdaad ne rare kerel, maar dat moet ge er bijnemen! De keuze van de zaal mag door hem echt niet in twijfel getrokken worden, want ik heb er het volste vertrouwen in dat het allemaal dik in orde zal zijn! Groetjes, Laura