TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
18-12-2010
|
13-8-2010 13:11:04
Het weyneshof in Bonheiden is een erg groot domein met drie gebouwen op (elk een verschillend aantal personen). Het is echt midden in het groen, niet super chique maar wel alles wat je nodig hebt én veel parkeermogelijkehden. Wij hebben tot op het laatste moment ook nog getwijfeld om ons feest daar te geven. Daarbij is het ook vrij goedkoop.
Op google vind je zeker de website.
Groetjes en hopelijk vind je iets geschikt!
|
|
Lynn
21-9-2012
|
13-8-2010 13:23:08
Wij gaan ons feest geven op domein 't meersdael, een prachtige locatie midden in de natuur. De feesten worden er gegeven in een cottage met een prachtige witte feesttent, bij goed weer is een volledig tuinfeest mogelijk, prachtige locatie EN ze hebben een grote vijverpartij :) Je hebt een ruime keuze uit verschillende feestformules, ook aal outdoor grill is er mogelijk en niet overdreven duur vinden wij :)
Het domein ligt wel in Moerbeke-Waas, maar voor de ideale locatie kan je misschien al wat verder gaan hè :) Groetjes
|
|
Evelien
4-6-2011
|
13-8-2010 13:33:14
Hoi,
Je kan misschien eens informeren bij De Brink in Herentals. Dan kan je hutten afhuren (schuimogelijkheid en toiletten) Ze hebben ook een (eet)zaal met terras. Of je er een feest kan geven weet ik niet zeker maar op internet kan je wel adresgegevens terugvinden en met vragen doet geen kwaad.
Het terrein is voorzien voor kamperende groepen dus ze zijn wel voorzien op grote hoeveelheden mensen. Maar aangezien jullie in de zomervakantie trouwen moet je opletten met kampen uiteraard.
Groetjes
Evelien
|
|
dj LeBart
|
13-8-2010 13:40:35
de beemden in nijlen ... een tent midden in den bos, met een vijverke in de buurt
|
|
Jjjjjjjj
25-7-2012
|
13-8-2010 14:30:33
Hey Laura, bedankt :) heb zitten zoeken maar vind er enkel een speelplein van en geen fotos? is het daar midden in een bos dan..? hoe dichter het bos (in een open plek van een dichte bos) hoe beter eigenlijk :P
Lebart, de beemden zit er goed uit, benieuwd of het ook zonder tent kan.. Ik wil nml geen wit zowiezo. je hebt daar toch genoeg natuur en bomen volop rondom, zie weinig fotos.
dankje Lynn, ik denk dat moerbeke mss toch iets te ver is van bij Geel/mol, en tziet er nogal erg sjiek en duur uit.
danku voor de tip Evelien, das idd ook te overwegen.
maar idd, 't moet rustig zijn en privé, ik wil eigenlijk geen andere mensen rondom eerlijk gezegd..
het feest is zowiezo 's avonds.
|
|
Laura
18-12-2010
|
13-8-2010 16:18:42
Hey,
Ik heb ook eens zitten kijken: het is inderdaad weyneshof.be. Ze houden daar idd ook de speelpleinen in de zomer maar volgens mij kan je dat terrein volledig afhuren, dat wanneer het jou feest is er niets anders te doen is. Mss best eens bellen om het zeker te weten. Foto's staan er idd niet op ... daarvoor zou je moeten langsgaan denk ik. Dat is ECHT midden in het bos vind ik :) één van de gebouwen is voor plus minus 100 personen. Geen idee of dat voldoende is voor jullie ... Daarom hebben wij hiervoor afgehaakt eigenlijk.
Bekijk het maar eens! :) veel succes!
Laura x
|
|
dj LeBart
|
13-8-2010 17:33:58
weyneshof is idd midden in het bos ... is niet direct de standaard of meest glamour locatie waar je aan denkt als je een trouwfeest wil organiseren. Het zaaltje is zoals al gezegd voor een 100 personen met een aparte zijbeuk waar je eventueel het buffet zou kunnen zetten. Voor het zaaltje is een grote open ruimte dus je zou alles buiten kunnen doen. Er is een degelijke keuken voorhanden ... evenals de standaard parochiezaal tafels en stoelen. En het is op de grens rijmenam - putte ... wel een beetje uit de richting.
|
|
Laura
18-12-2010
|
14-8-2010 21:24:11
Ik ben het niet helemaal eens: het is idd niet de meest glamoureuze locatie maar met de juiste aankleding kan dit een PRACHT van een zaal worden. Ik vind persoonlijk dat een mooie locatie in het bos ook niet zo gigantisch en groots moet zijn. Op deze manier past het een beetje in het geheel.
|
|
Tina
11-9-2010
|
16-8-2010 9:55:44
Lilse Bergen
De Hoge Rielen. Ik heb al gehoord dat men daar familiefeesten en zo geeft.
|
|
mieke
1-4-2011
|
17-8-2010 0:22:51
Wij trouwen inderdaad op de Hoge Rielen : je hebt de keuze tussen paviljoenen voor minder volk of wij hebben een kampeergrond waar we een tent voor veel volk opzetten. Er kunnen dus ook mensen blijven slapen. En het is midden in het bos. Alleen een dansfeest kan enkel in een paviljoen : het moet stil zijn op het domein vanaf 22u.
Wij gaan dus geen dansfeest geven.
|
|
Jjjjjjjj
25-7-2012
|
20-8-2010 12:03:28
thanks! das dan denk ik niets voor ons, want het zou 's avonds beginnen en laat doorgaan, en het moet dus wel buiten zijn de hele tijd.
ik heb ze een mail gestuurd naar die van de beemden, maar geen antwoord gekregen, dus zal ook wel niet gaan.. :(
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires