Terug naar overzicht
Geen paniek! Dit regelt NIET de ceremoniemeester, maar de maître van de zaal! ;-) Eerst bruid, dan bruidegom, dan ouders bruid (altijd eerst de vrouw) en dan ouders bruidegom. De getuigen en broers/zussen staan niet in de rij. Zij 'dienen' als gesprekspartners om de eerste gasten op te vangen. ;-)
inderdaad zoals veronique hierboven zegt, maar bij ons wat dat wel onze ceremoniemeester die dat zei, want wij hadden geen maitre van de zaal
Hey, Bij ons regelt de ceremoniemeester dat en we hebben ook een maître van de zaal. De ouders gaan op de eerste receptie (voor mensen die niet op het avondfeest komen) niet vlak naast ons staan. De ceremoniemeester zei uit ervaring dat als de mensen dan iets te lang bij de ouders blijven staan er een opstopping ontstaat, waardoor het bruidspaar niet bij de deur weggeraakt. Vandaar dat we ze iets verder plaatsen, zodat iedereen sneller binnen is. Op de receptie voor het avondfeest gaan we wel een lijn vormen. Onze ceremoniemeester zal er dan ook nog zijn om de grotere cadeau's (lees als bloemen en planten) aan te nemen. groetjes sofie
Hey Wij hebben een trouwconsulente gecontacteerd. Ik vond het echt super, zij geeft advies hoe alles in elkaar zit en waar je wat vind en wie wat moet doen. Bij mijn zus was de organisatie van haar huwelijk een ramp, dus met behulp van de trouwconsulente hoop ik dat het een vlotte dag wordt. Zij geeft enkel advies of plant als je er echt niets van weet. Mss kan je haar eens mailen? Info@detrouwconsulente.be Veel succes Maps
Daar wil ik eigenlijk wel zelf over beslissen. Ik zie het voor mij. Eerst mijn vriend, dan ik en dan mijn moeder en dan zijn ouder.