Terug naar overzicht
HeyTegenwoordig speelt de kleur niet echt een rol meer, heb er zelfs al in vuurrood gezien.Maar het kan idd wel zijn dat je gewoon twijfels hebt, wat heel normaal is. Ik zou op je volgende pas eens je trouwkleed passen met schoenen en juwelen, en dan dat kleed. Zodat je beter kan vergelijken, want je trouwkleed heb je natuurlijk nog niet met de schoenen aangehad.Je moet alvast dragen waar je je het beste in voelt, maar beslis nog niets voordat je ze allebei na elkaar eens hebt aangehad.Groetjes en veel succesVicky 09.09.06
Hey,ik sluit mij aan bij Vicky. Alles kan tegenwoordig, en het is echt wel logisch dat je twijfels hebt. Misschien kan je beide jurken dragen op je huwelijk? Eentje voor de plechtigheden en eentje voor het avondfeest?Groetjes,Lieve
Vind ik een goed idee van Lieve.Dan voel je je op het avondfeest al zeker in je nopjes.Maar ik zou voor de plechtigheid toch eerder voor een "echt" trouwkleed gaan. Ga je anders later geen spijt hebben? Het hoort er toch bij hé. En dat je twijfels hebt is volkomen normaal. Ik hang met twijfels aaneen...
Hallo!Bedankt voor jullie berichjes!Ik vroeg het gisteren aan mijn toekomstige of hij het leuk zou vinden dat ik niet in het wit zou trouwen en hij vond het een waardeloos idee! Hij wil een echte trouwjurk! hihi... de knoop is dus doorgehakt!