Terug naar overzicht
In de AVA?
speelgoedwinkel
He, Ik heb deze eens gezien bij Supra Bazar.
Hallo Wij hebben er al gezien bij blokker en bij casa en ook bij bozzy ook, maar ik weet niet of je ze daar in grote hoeveelheden kunt bestellen. Wij hebben als bedankjes een bruidskoppel badeendjes... Zie www. logomix.nl Je kan ze bestellen via internet en ze worden aan huis geleverd. Ook in grote hoeveelheden. Als je eens kijkt bij geboortegeschenkjes staan er gewone gele badeendjes, maar dit is wel allemaal zonder haakjes (voor mocht je ze gebruiken in een soort visspel) en helaas niet in verschillende kleuren. Veel succes. Groetjes!
supra bazar
Hey Ik heb er hier een aantal liggen... Wel gele (plus minus 20 ) Niet veel, maar een begin.Die steken hier in een doos en liggen hier maar te liggen... Je mag ze komen halen als je wil, maar het is wel in de limburg te doen... groetjes en succes met de zoektocht
In discounters, stunt-winkels of 1euro-shops kan je soms zakjes met badeentjes in verschillene kleuren vinden.
In bijvoorbeeld Hulst (NL), in de Xenos, je hebt daar ook badeendjes verkleed als bruidspaar, nu in de folder set van 5 gewone badeendjes voor 2,99, in de kleuren zwart, blauw, geel, groen en paars.
Ik heb de mijne in de Ava gekocht. Badeendjes in felroze, geel, oranje en groen.
Inderdaad AVA heeft maar 4 kleuren, geen 7...
Ik heb die idd ook bij de AVA gezien vorige week, in Brussel