Terug naar overzicht
Amaai das super! En ook wel goed op tijd hé! FOTOKE!
Fotoke zal nog een jaartje wachten zijn
Hey Lien Wel grappig om elkaar hier tegen het lijf te lopen!Ik probeer een van de dagen wel eens binnen te springen, maar tis een eindje geworden nu e! Volgende week is mijn vriend in vakantie en gaan we even langs bij mijn papa. Dan komen we wel ene drinken Veel is er hier nog niet gepland eigenlijk! Wij gaan volgende week naar enkele zalen kijken en de week nadien ga ik op zoek naar een kleedje! Leuke ideeën en nieuwtjes mail ik door Groetjes aan Tomx
Och, daar ga ik ook eens moeten langsgaan, kben van die omgeving daar :) Bedankt voor de tip!!
Hallo, dit is dan wellicht de outlet van Pierre Yves? Ben er zelf nog niet langsgeweest want had vernomen dat het vrij oude collecties zijn daar? Maar blijkbaar moet ik niet echt op m'n bronnen vertrouwen en er ook eens een kijkje gaan nemen ;-) Vallen de prijzen daar mee? Was wel al eens bij Couture Elena geweest, maar aangezien het nog vrij vroeg is wou ik toch nog de nieuwe collecties afwachten. Maar nu begint het wel serieus te kriebelen! Groetjes
Hey Els, Er waren oudere kleedjes bij, maar ik vind niet dat je dit ziet ik heb er eentje dat nog maar net binnen was van linea raffaelli.De prijzen van de jurken waren tss 800 en 1100 (die ik gepast heb)Echt een toffe dame die ons geholpen had. Groetjes x x x