Terug naar overzicht
Een goed hotel is voorzien op zulke dingen. Hebben strijkijzers op de kamer maar veelal ook een laundry service.... Hangt een beetje af van het kleed natuurlijk. Je kan het ook meenemen in een kledingzak... dan neem je die zelf gewoon mee aan boord en vraag je lief aan de stewardessen of ze die even in hun kast willen hangen of als ze er een plaatsje voor hebben. Fotoshoot ter plaatse mag van mij ook niet ontbreken op de honeymoon.... ohhh die parelwitte stranden en die azuurblauwe zee..... Zalig.... zeker doen. In sommige hotels is er een fotograaf met winkeltje. En anders kan je zeker verder info verkrijgen aan de infobalie. Op de Sechellen zal er inderdaad een prijskaartje aan vasthangen .... Maar je trouwt maar 1 keer hé.... Ervoor gaan zou ik zeggen en vergeet niet: SMILE :-)
Vraag anders een na in reisbureau of je uw kleedje kan meenemen in de handbagage en dat het wordt weggehangen in het vliegtuig.
Strijken zou ik zeker niet doen, hoor! Niet alle stof mag zomaar gestreken worden... Idd, best eens navragen op het reisbureau of dit als handbagage mag.
Hey, Ik heb in een ver verleden op de luchthaven gewerkt, het is niet ongewoon om kledij in een pak mee te nemen in de cabine, er is daar een plaats voor voorzien. Neemt zo een kleed veel plaats in? Eens checken met de luchtvaartmaatschappij, kan nooit kwaad
@Tinneke: Een bruidsjurk neemt véél plaats in beslag, hoor. Zeker als er een hoepel in verwerkt zit! Mijn jurk krijg ik ook niet in de kast, want dan heb ik plots de helft minder plaats... De jurk hangt nu in 2 hoezen (eentje voor de rok en eentje voor de top --> 2 verschillende kleuren, dus moet ik zorgen dat de kleur niet afgaat op het wit) aan de buitenkant van de kast...