Terug naar overzicht
Hey Mijn moeder heeft daar haar suitekleed gekocht. Het duurde inderdaad heel lang vooraleer ze haar eerste pas had maar alles pas heel mooi gedaan. 1 probleemke wel, ze hadden een iets van het naaigerief, geen idee wat vergeten in het kleed en dat was mee toe genaaid dus hebben ze wel dat terug moeten doen om dat eruit te laten halen maar dat ging op een uurtje. Groetjes, Laura
Ik kan me vergissen, maar een tijdje geleden is er een post geweest over iemand die niet zo'n goede ervaring had met Jagré. Moet maar is even gaan kijken bij de post van de trouwjurken. Grtjs Sara
Ik ben gisteren bij jagré geweest,heel vriendelijke mensen! 1 kleed gepast en was meteen raak. 1 maand voor de trouw is er een pas maar bij mij moet er normaal niets aangepast worden. Ze hebben hier ook jurken voor ieders budget en ik heb bovenop de prijs nog een korting gekregen (prijzen zijn al rond de 500 euro) Ik kan het alleen maar aanraden en mijn mama heeft 3 jaar geleden ook haar jurk daar gaan halen. Iedereen van de suite gaat ook naar daar. Grtjs Gitte
Hallo iedereen! Ik ga binnenkort met mijn moeder en getuige nr de winkel Jagré in Antwerpen. Ik vroeg me af met welk budget ik moet rekening houden voor een trouwkleed. xxx Aurélie